Kvartalsmøte

Jeg må referere med øverste hold, litt mtp på minstemann.
Uansett, så skal det ikke være noe problem, men kommer tilbake til DOOOODLE  :biersmile:
 
Kanskje jeg skal ta meg en tur hvis dere rekrutterer nye folk ;)

Akuratt kommet meg ut av en liten leilighet og kjøpt hus litt utenfor neskollen(nes kommune), så nå er det ihvertfall plass til å vekke liv i brygginga igjen :) Hvis sjefen lar meg legge fra meg malerkosten litt da...
Ser ut som dere er ganske aktive også, noe som lover veldig bra!
Så håper det er en stol ledig på møtet  :biersmile:
 
Nes, tjobing. Da er jo ikke jeg lengst unna :) bra det er noen på "kanten" min også..
 
MagnusU.V skrev:
Nes, tjobing. Da er jo ikke jeg lengst unna :) bra det er noen på "kanten" min også..

Det spørs jo hva man er lengst unna! Slår deg på svenskegrensa, men kanskje ikkeså mye anna :saadoevt: Men får jo være grenser på hvor sentralt man skal bo!

Skal sette over penger iløpet av kvelden Albech!

Kort intro om meg:
22 år, så ikke umulig yngste i tilegg?
Ble ferfig med utdanninga mi i Kongsberg i sommer, jobber i oslo som Serviceingeniør.
starta med All-Grain i 2011 var det vel, men fant fort ut at VVB bryggeri(min. 50 liter) og flasking ikke var noe artig kombo, så har kun satt to brygg på det. Skal nå handle meg brukt bb30 og fatanlegg etterhvert, så det blir litt enklere å eksprimentere litt :)
Har også såvidt starta å innrede et bryggerom i kjelleren, er bare endel anna som også må gjøre i et eldre hus...

Men nå ødelegger jeg møtetråden her.
Blir uansett spennende å se hva dere driver med ;)
 
Riiser skrev:
MagnusU.V skrev:
Nes, tjobing. Da er jo ikke jeg lengst unna :) bra det er noen på "kanten" min også..

Det spørs jo hva man er lengst unna! Slår deg på svenskegrensa, men kanskje ikkeså mye anna :saadoevt: Men får jo være grenser på hvor sentralt man skal bo!

Skal sette over penger iløpet av kvelden Albech!

Kort intro om meg:
22 år, så ikke umulig yngste i tilegg?
Ble ferfig med utdanninga mi i Kongsberg i sommer, jobber i Oslo som Serviceingeniør.
starta med All-Grain i 2011 var det vel, men fant fort ut at VVB bryggeri(min. 50 liter) og flasking ikke var noe artig kombo, så har kun satt to brygg på det. Skal nå handle meg brukt bb30 og fatanlegg etterhvert, så det blir litt enklere å eksprimentere litt :)
Har også såvidt starta å innrede et bryggerom i kjelleren, er bare endel anna som også må gjøre i et eldre hus...

Men nå ødelegger jeg møtetråden her.
Blir uansett spennende å se hva dere driver med ;)
Dette er jo riktig så bra, da er jeg heller ikke yngst lengre, med mine 27 år :D
 
Et hvert kvartalsmøte må jo ha en diskusjon om en 5-års strategiplan samt diskusjoner om budsjett sett i forhold til utviklingen av bruttonasjonalprodukt.
 
Det viktigste vi må drøfte er, hva skal slags øl skal vi lage som vi skal konsumere til sommeren og hvor mye
 
Det siste punktet er enkelt, og trenger knapt behandling... Vi drikker opp alt!  ;D :klovn:
 
Da er det flest som har meldt seg på 28.2, så da sier vi at det er datoen. Til dem som ikke har satt seg opp, kom igjen! Vi sier kl.1800.
 
Tilbake
Topp