Lagringsområde for for vedlegg er fult.

Eriki

Norbrygg-medlem
Lagringsområde for for vedlegg er fult. Prøv med en mindre fil og/eller ta konakt med administrator.

Jepp, hva gjør man når det er "Fult"?
 
Eriki skrev:
Lagringsområde for for vedlegg er fult. Prøv med en mindre fil og/eller ta konakt med administrator.

Jepp, hva gjør man når det er "Fult"?

Jeg resiza bilde og la det inn, da fungerte det
 
Jeg får samme melding, når jeg prøver  igjen med minste mulig bilde størrelse får jeg opp at : innlegget er forsøkt lagt inn tidligere, oppdater siden.
Det funker heller dårlig.
 
Bernts skrev:
Jeg får samme melding, når jeg prøver  igjen med minste mulig bilde størrelse får jeg opp at : innlegget er forsøkt lagt inn tidligere, oppdater siden.
Det funker heller dårlig.

jeg fikk også dette  :eek: refresha siden, og la det deretter inn
 
Bernts skrev:
Jeg får samme melding, når jeg prøver  igjen med minste mulig bilde størrelse får jeg opp at : innlegget er forsøkt lagt inn tidligere, oppdater siden.
Det funker heller dårlig.

+1
 
Det er dessverre ikke lenger noen i Norbrygg som har teknisk kompetanse på å drifte forumet. Dessverre er det lite sannsynlig at vi får løst dette problemet før vi bytter forumsoftware.

Men, så har det også vist seg at det er veldig vanskelig å finne noen som kan ta på seg jobben med å flytte forumet til ny software. Det prøver vi å leie inn folk til,men vi er fortsatt veldig usikre på om det ligger innenfor det vi har råd til.

Forventet rettetid er altså foreløpig helt ukjent.
 
Det ser ut som det fule lagringsproblemet skremte ut en bjørn som egentlig var gått i hi, men som visste hvordan det skulle løses.
 
Tilbake
Topp