Låne mølle i osloområdet

Jeg og en venn planlegger å kjøpe en Barley Crusher-mølle fra USA, men vi klør etter å brygge fortest mulig. Er det noen i osloområdet som kan tenke seg å få besøk av oss for å male opp en 5-10 kilo malt en gang denne uka?
 
Du kan gjerne komme innom hos meg i Asker for å bruke min mølle. Jeg pleier å knuse 15-35 kg malt om gangen, så 5-10 kilo går kjapt unna. Ring meg eventuelt på 911 78 057.
 
Kult! Når jeg tenker meg om hadde det vært greit å få knust litt mer, kanskje 20 kilo? Bor du nærme kollektivtransport? Vi bor i oslo sentrum og har ikke tilgang til bil.
 
Blir det stress, kan du ta deg en tur oppom meg i Gamlebyen. Hvor mye øl er det du skal brygge egentlig? ;)
 
Riis'en skrev:
Blir det stress, kan du ta deg en tur oppom meg i Gamlebyen. Hvor mye øl er det du skal brygge egentlig? ;)
Å, strålende! Jeg bor på Tøyen, nemlig. Vi brygger bare 25 liter om gangen, men når vi først har sjansen er det like greit å få unna noen kilo. Forsendinger fra USA kan jo ta noen uker. Passer det en ettermiddag/kveld denne uka?
 
Jeg tror dere bør satse på Riis'en i Gamlebyen. Det er 20 minutter å gå til toget hos meg i Asker...
 
Tilbake
Topp