Lasergraverte glass til "Bryggeriet"

Beron

Jammen meg litt for lite vanskelig å finne på ting å bruke penger på når man holder på med denne hobbyen.....

Neste nå er ølglass med egen lasergravert logo fra "Lazergirlz" på Etsy (Ebayvariant med mer "hjemmelagde ting").

LazerGirlz Design by LazerGirlz

Ble sendt fra US i går to dager etter bestilling. Prøvegraveringen (se bilde) så meget lovende ut etter min mening. De to dagene gikk stort sett med på at de ville forsikre seg om at logoen ble slik jeg ville ha den. 3 timer etter at jeg hadde godkjent så var det i posten.

Utrolig hjelpsom og vennlig gjeng. Chris, hos dem er hjemmebrygger selv og jeg fikk en bra rabatt. Det gjorde de til andre hjemmebryggere sa han. Designeren hos dem, Hannah, hjelper med tilpasning av logen slik at den er egnet for gravering helt til du er fornøyd, man får også bilder av prøvegraveringer hele tiden underveis (de tar ikke noe ekstra for dette).

Fraktpriser som kommer opp på Etsy er helt hinsides, men de lager til en egen listing for bestillingen som man deretter kjøper med helt andre fraktpriser. Jeg kjøpte 12 0.5l glass og 8 sampler glass på 1.5dl. Kom da ut på en stykkpris på temmelig nøyaktig 120kr glasset med frakt inkludert.

Anbefaler absolutt den gjengen der!

Vedlegg

• preprint.jpg
    preprint.jpg
    1,7 MB · Sett: 129
Sist redigert:
Topp