Lett irriterande

Tarjei77

Norbrygg-medlem
å finne ut at dei har selt Westvleteren på Valkendorfpolet i føremiddag utan at eg har fått det med meg. Nokon som fekk?
 
Har RateBeer-folket tatt alt allerede?

Ikke si det til noen, men jeg synes Westvleteren stort sett er oppskrytt...
 
Jeg var 30 minutter for sen. De hadde bare 36 stykker av 12, 6 og 8, og de ble solgt ut kl 1115.
 
Samme her, litt for sen, men Valkendorfsgaten har mye snacks utenom, så gikk ikke tomhendt derifra, selv om jeg ikke på noe måte hadde planlagt polferd i dag.
 
Litt mindre irriterande å få greie på at ein god kompis fekk alle tre og inviterer til ei lita smaking.
Networking er viktig. Snart kan eg og hevde at Westvleteren er oppskrytt...
 
Westy er helt klart oppskrytt ja, men siden de nå en gang likevel var tilgjengelige tok jeg med en av hver da jeg likevel var innom Vika i sta.
Vonde er de jo ikke :)
 
Man kan jo mene hva man vil om smaken på Westvleteren, men det er uansett øl som mange andre måles opp mot og som er en nyttig referanse å ha med seg. I tillegg til er det vanskelig å komme utenom at det er et av verdens mest ettertraktede bryggerier, også helt uavhengig av om det er fortjent eller ikke.
 
Westvleteren-slippet ble annonsert her: http://www.vinmonopolet.no/artikkel/om-vinmonopolet/spesialbutikker, og slike slipp blir annonsert på den nettsiden, så stikk hodet innom der en gang i uken, så får du med deg oppdateringer. Småpartier av ulike øltyper kommer regelmessig innom spesialpolene, og disse blir såvidt jeg vet ikke annonsert noen plass, så du kan finne mye godt om du stikker hodet innom en gang i uken og leter i pappkassene rundt på gulvene.
 
NicolaiGj skrev:
Westvleteren-slippet ble annonsert her: http://www.vinmonopolet.no/artikkel/om-vinmonopolet/spesialbutikker, og slike slipp blir annonsert på den nettsiden, så stikk hodet innom der en gang i uken, så får du med deg oppdateringer. Småpartier av ulike øltyper kommer regelmessig innom spesialpolene, og disse blir såvidt jeg vet ikke annonsert noen plass, så du kan finne mye godt om du stikker hodet innom en gang i uken og leter i pappkassene rundt på gulvene.

Stilig! Takk for tips.
 
Jeg syns også at det er oppskytt, foretrekker egentlig en St. Bernardus 12, men når det først var i Norge så skaffet jeg meg en 12, 8 og 6 :)
CC-Vest, vi stod 4 stk i kø :p

Westvleteren 12 er jo uansett en fantastisk øl, uansett hvordan man snur og vender på det...
 
Tilbake
Topp