Glass med trykk / gravering og egne coasters

Hei.

Var inne å kikket på historikken min nå. Selger har nicket Metro-sam på ebay, men han ser ikke ut til å ha noen auksjoner nå.
Skal si fra hvis jeg kommer over noe....

Sabeltann
 
Jeg bestilte fra cafepress, resultatet var midt på treet. Om man bestiller derifra, så merk at hvitt på ditt bilde blir gjennomsiktig.
 
Eriki skrev:
Jeg bestilte fra cafepress, resultatet var midt på treet. Om man bestiller derifra, så merk at hvitt på ditt bilde blir gjennomsiktig.

Hvitt blir gjennomsiktig som i at det ikke blir gravert, eller gravert og halvgjennomsiktig?
Har du bilde av det du fikk derfra og filen du sendte inn(PM eller post her)?
Vurderer å bestille derfra selv med en *.png-fil hvor logoen består av svart og transparent.
 
Betalte 525,- da leverte eg bildet (logoen) som en vektorfil i pdf.
Hvis du ikke har den i vektor, tegner dei den om. Da tar dei 400 ekstra (1 time)
 
Fikk gravet med laser på troll-tinn Åndalsnes. Leverte egne glass og logoen som vector fil. Ligger bilde på sunnmøre byggelaug.
 
Hei.

Sikkert vært tatt opp en rekke ganger før, men jeg prøver igjen.
Jeg er ute etter en nettside hvor jeg kan få noen gode tulipanglass med "etset" egen logo. Den er forholdsvis detaljert. Har tidligere etset glass selv med sjablonger fra etchworld, men det går ikke her. Det er snakk om liten serie på 6-8 glass.
Er også ute etter det samme men med fargetrykk i flerre farger etter egen logo. Hva slags glass dette blir er ikke bestemt. Ikke antall heller, men noe rundt 10-20 stk.

Sabeltann
 
Har fått etset på et Ikea krus. Dette er gjort av fruen i huset ved hjelp av en Siluette Cameo maskin som kutter sjablonger, og etsekrem kjøpt på ebay.
 
Var å sjekket med noen som gjorde det i Molde, han var litt skeptisk til at de var så tynn. Kan komme med tilbakemelding når jeg får dratt meg dit
 
Tilbake
Topp