• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs (Lukket) Spleisebestilling på etiketter (65øre pr/stk) fra onlinelabels.com

Hadde tenkt å bestille noen etiketter fra onlinelabes.com. Desse etikettene er ferdig kuttet og med lim, så det er bare å legge templaten inn i photoshop eller lignene, designe, printe ut og putte på flaskene.

Etikettene i seg selv er veldig billige, men frakt til norge er svindyrt! 100 ark (400 etiketter) koster med frakt og mva/tollgebyr ca 980kr, som blir 2,95kr per etikett. Men bestiller man 1000 ark, blir prisen rett over 2600kr, altså bare rundt 65 øre per etikett. Blir ikke nevneværdig billigere med større bestillinger enn dette.

http://www.onlinelabels.com/Products/OL3078WX.htm?sr=1059951215

Har ikke behov for så mange etiketter, så lurer på om noen er interessert i en spleisebestilling? Kan selv tenke meg 100 ark, så da trenger jeg noen andre som vil kjøpe de resterende 900. Jeg kan ta meg av bestillingen, og evt. sende rundt (fraktkostnader påløper ofc). Holder til på sunnmøre, så det mest praktiske vil være å bestille med folk lokalt for å sleppe å sende så mye i posten.
 
Den var ikke dum! Har søkt litt rundt etter alternativ i norske nettbutikker, men har ikke kommet over den der. Nesten dobbel pris enn de fra onlinelables, men prøver nok den om interessen for samlebestilling ikke er tilstede :)
 
Tilbake
Topp