• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Mack tappetårn gies vekk.

Rutof

 
Hadde tenkt å selge det ,men.......

Tappetårnet er pusset opp og i topp stand. Det er en enkel Perlick på den, med flow kontroll

Gies til noen som trenger det. Da jeg aldri fikk komme igang med et lite prosjekt.

Bilder ligger ut litt seinere idag.
 
Kan sendes mot mottaker betaler frakt.

Men den som vil ha det må trenge det. Jeg vil at det skal komme til nytte.
 
Det vil selvfølgelig bli brukt. Har lenge tenkt på tappetårn. I dag brukes Corneliusfat med picknik krane. Betaler selvfølgelig frakten.
 
Wow. Den var skikkelig flott! Hvis jeg er så heldig og kan få den, vil den bli veldig godt ivaretatt!
 
Jeg tar den hvis de andre faller fra.

Bar løsningen min er fremdeles på planleggings stadiet så stiller meg i andre rekke så klart. :)
Bedre at noen kan bruke den med en gang.

Kan hente når det passer for deg.
 
Flere kom med interesse samtidig idag. på forum, pm og mail. flerer gode begrunnelser for å få det. kommer med en avgjørelse seinere
 
Bringer den hjem til Tromsø, og kan love at den vil bli brukt og tatt godt vare på......  :yes: :yes: Lykke til med valget ser ut til at det er mange som ønsker seg tårnet..
 
Etter en rørende Mail fra en utflytta Tromsø væring. Får han tårnet. Beklager at jeg ikke kunne gitt til alle. 
 
Respekterer avgjørelsen.  Kom selv nettopp hjem etter lang dag på jobb og 30 mil i bil. Og oppdaget at min andre fryser og har tatt kvelden. To frysere på en uke altså. Og det er selvfølgelig ikke bare termostat som har røket. Får skylde på uflaks og Tor med hammeren. Da blir det iallefall ikke noen bruk for tappetårn heller. Ikke fryser til mat , ikke fryser til gjæring og ikke fryser til lagring av Corneliusfat. Og ingen dekning på forikring for annet enn mat. Men 4.000,- egenadel så det lønner seg heller ikke.  :mad:
 
Tilbake
Topp