Magnetrører Bryggselv

Jokis

 
Startet opp denne i dag og synes den bråker noe helt inni granskauen. Både vifta bak og innmaten.
Skal det være sånn? Hadde tenkt at den skulle stå på kjøkkenet. DET kan jeg ihvertfall glemme.
 
Har ikke den selv, men har sett den står på disken i butikken i Larvik. Den er det ikke noe lyd fra.
 
Det er kun en meget svak summing fra min når den kjører uten pinne. Valg av pinne er viktig. Med en oval pinne blir kontaktflaten mindre og støyen også.
 
Hm. Lukter mandagsprodukt.
Den rører ujevnt også. Den drar vørteren rundt rolig, men et par ganger i minuttet drar den til og lager en kaotisk malstrøm som varer i 3 sek. Deretter roerden seg igjen.
Min står innstilt på ca kl 9.
 
Høres merkelig ut. Min rører døde helt på et punkt og jeg måtte returnere den. Så de er ikke feilfri disse heller. Men strålende service og ny rører i hånden på stedet. Så kudos til Bryggselv for det. Den har gått som ei klokke nå i snart et par år siden det. Ikke kontinuerlig selvfølgelig :)
 
Hm. Lukter mandagsprodukt.
Den rører ujevnt også. Den drar vørteren rundt rolig, men et par ganger i minuttet drar den til og lager en kaotisk malstrøm som varer i 3 sek. Deretter roerden seg igjen.
Min står innstilt på ca kl 9.

Den funker best mellom 12 og 2. Du kan jo prøve det.

Støy fra røreren har jeg ikke tenkt så mye over; det er pinnen som bråker. Jeg bruker en kantete en med magebelte, og den overdøver nok vifta. Det som har bekymret meg mest med denne røreren, er at den utvikler en del varme, men jeg har løst det med å legge legoklosser på plata for å få lufting mellom den og kolben.

Den har gått temmelig mange timer nå, og funker fint.
 
Tilbake
Topp