Maltbua.no

Noen som har erfaring med de??

Har bestilt malt derfra. Eneste som er kommet er ordrebekreftelse, og når man henvender seg til de er det "dødt"
 
Problemer der pga. sykdom. Usikkert når (eller om) det blir noen ordning på nettbutikken igjen.
 
Ok, da forstår jeg. Kanskje det burde komme frem...

Bør kanskje bestille et annet sted da. Hvor får man tak i Special B? noen som vet? eller hva jeg kan bruke i stedet.
 
Frank-Andre skrev:
Ok, da forstår jeg. Kanskje det burde komme frem...

Bør kanskje bestille et annet sted da. Hvor får man tak i Special B? noen som vet? eller hva jeg kan bruke i stedet.

Petit har Castle Special B. Du kan eventuelt bytte det ut med f.eks. Thomas Fawcett dark crystal malt, eller annen krystallmalt med omtrent lik EBC-verdi.
 
Frank-Andre!
Dessverre så er temaet Maltbua en gammel sleger her på forumet. Jeg legger link til tråden som gikk om dette (Pratehjørnet). Tråden inneholder 127 innlegg med folk som har lignende erfaringer som deg (undertegnede inkludert).

Som du ser av tråden har det vært umulig å få fjernet Maltbua fra oversikten av forhandlere. Derfor er det stadig nye som går i fella, som deg. Jeg råder deg til følgende: send e-post til Maltbua og kanseller ordren (og ikke vent på bekreftelse).

Det er en agenda i Norbrygg som knapt kan kalles skjult lengre.

Mvh
Svein Erik

http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,2984.0.html
 
Svein Erik skrev:
Det er en agenda i Norbrygg som knapt kan kalles skjult lengre.

Hvis du tar en titt i oversikten over leverandører som gir nobryggmedlemmer rabatt, vil du se det er satt inn en merknad om problemene med nettbutikken.
 
Jeg mener det burde være innlysende at så mye trøbbel Maltbua har skapt (og fortsetter å skape) for medlemmer i Nordbrygg, så trenger ikke Nordbrygg å hjelpe til med det videre.

Hvis ikke hensynet til medlemmene er det viktigste for Nordbrygg, er vi litt ute å kjøre!
 
Gahr skrev:
Svein Erik skrev:
Det er en agenda i Norbrygg som knapt kan kalles skjult lengre.

Hvis du tar en titt i oversikten over leverandører som gir nobryggmedlemmer rabatt, vil du se det er satt inn en merknad om problemene med nettbutikken.

Det er jo allerede gjort fra fra norbrygg, som Gahr skriver. Jeg tror ikke at maltbua blir rik på oss, så vi kan betrakte det som et tilbud for å få tak i gode råvarer. Jeg er enig  i at maltbua burde legge ut en melding på nettsiden sin om at levering kan ta litt ekstra tid, det kan vi som er kunder også gi tilbakemeldinger direkte om, men at norbrygg som organisasjon burde gå hardere ut mot en leverandør blir feil.
 
Ikke svartelist Maltbua.

Ordningen med en kommentar til Maltbua i forhandler listen til Nordbrygg er en god ordning.
Det har vært noe problemer med postbestillinger i de siste årene (grunnet sykdom), men det kommer frem i kommentaren på Nordbrygg sin beskrivelse av Maltbua på oversiktskartet.

Medlemmer her på vestlandet kan når som helst kjøre innom butikken å handle.
I tillegg kjører Maltbua av og til, etter avtale, varer til kunder i Bergen.
Maltbua har gjort mye godt for bryggemiljøet opp gjennom årene, nå kan vi gi litt tilbake ved å gi mannen en sjangse til han er i full drift igjen.
 
jeg har handlet på nettet med malt bua og det tok tid å få varene men det som omsider kom var bra. jeg kommer ikke til å handle der mere siden konkurentene er så mye raskere. de burde kansje holdt seg til bare butikken, det er sikkert ålreite folk og varene er det ikke noe å utsette på.
 
Jeg handler på maltbua. Dette gjøe jeg når jeg trenger ting til fremtiden. Gode priser, og ryddige former. dessverre er det lang leveringstid, men vi får håpe de kommer seg. Liker nettbutikken! Også 30% på humle da, kan jo lagres i frysern.  ;D
 
Tilbake
Topp