Mangler du faktura for medlemsavgiften 2012?

Heisann alle sammen.

Nå begynner ting å rulle og jeg holder på med innregistrering og utsendelse av fakturaer til nye medlemmer.
Jeg har fått noen henvendelser fra folk som ikke har fått sin faktura for medlemsavgift i år.

Dersom du ikke har fått faktura for medlemskap 2012, vennligst send meg en mail så vi får ordnet opp i dette.
email: aleksander.baustad@gmail.com

Merk mailen med "Medlemsavgift 2012".

*Gjelder ikke for medlemmer som nylig har meldt seg inn i Norbrygg.

Mvh
Aleksander  :biersmile:
 
Hei!

Jeg har ikke flyttet på meg, men jeg har heller ikke mottatt faktura for medlemsskap.  :jaha:
 
Jeg har vært registrert siden midten av mai, men har ikke mottatt betalingsblankett ennå... Vil gjerne gjøre opp for meg.
 
Hugo Ivan skrev:
Jeg har vært registrert siden midten av mai, men har ikke mottatt betalingsblankett ennå... Vil gjerne gjøre opp for meg.
Hei Ivan, godt at du sier ifra! Dette skal vi ordne opp i med en gang! Jeg sender deg en PM  :biersmile:
 
min gikk ut 01/08, og har ikke ikke mottatt ny faktura

men... jeg glemte å bytte adresse, men det er gjort  :roedme:

edit: har sendt deg epost nå :)
 
knutrw skrev:
Jeg meldte meg inn 15.08, men har ikke mottatt faktura ennå.
Send meg en epost med fullt navn og adresse så er det enklere å lete deg opp i vårt register ;)

tor.gilje skrev:
Venter fremdeles jeg Aleksander
Fakturaene gikk i trykken den 10 sept. De kommer nok fram til alle iløpet av begynnelsen av neste uke  :skitbra:
 
Siterer meg selv:

Aleksander_B skrev:
Dersom du ikke har fått faktura for medlemskap 2012, vennligst send meg en mail så vi får ordnet opp i dette.
email: aleksander.baustad@gmail.com

Merk mailen med "Medlemsavgift 2012".

*Gjelder ikke for medlemmer som nylig har meldt seg inn i Norbrygg.
:biersmile:
 
Tilbake
Topp