Mangrove Jack's ny tørrgjær

Geir Ove

Dommer
http://mangrovejacks.com/
Har sett på det fantastiske Internet at det er kommet en ny produsent av tørrgjær. Mangrovejacks som produseres i UK men har et NZ selskap som markedsfører og distribuerer.  Er det noen her som har prøvd denne nye serien? Jeg er alltid klar for å prøve noe nytt og tørrgjær gjør jo impulsbrygging så mye lettere. Men har ikke funnet en nettbutikk som sender til Norge med fornuftig fraktpris.  Kan dette være spennende nytt gjærprodukt for de norske bryggebutikker?
 
Forstod det slik at minste frakt fra denne butikken var £69 til Norge.  Måtte sendes med pakke som kan være opp til 25 kg. Mulig jeg har lest og tolket fraktbetingelsene feil.
 
Tror ikke det. Jeg har handlet hos dem før, men husker ikke hva jeg betalte. Uansett langt under 69 pund.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
 
Kan det være samme gjæren som Mauribrew har solgt under eget navn? I så fall har Bryggeland noen av variantene.
 
Hvis noen får tak i noen av disse, hadde det vært fint med beskjed om hvor og eventuell tilbakemelding på brygg med denne gjæren.
 
Hva med en Ale slik at vi kan få en raskere tilbakemelding på resultatet?  Har ikke fått mine enda. Kommer til å prøve hveteøl først.
 
Det virker mest fornuftig. Engelsk isåfall, i og med at det finnes god amerikansk alegjær på markedet. Jeg hadde uansett en slags plan om en golden ale med Pioneer til sommeren. Burton Union-gjæren, vil jeg tro.
 
Vi har alle Mangrove Jacks gjærtypene på lager i slutten av uken.

Mvh
Jan André, Bryggeland.no

(Moderator, hvis dette innlegget er upassende, så er det bare å slette :) )
 
Jeg vil anbefale trådstarter å endre skrivefeil i trådnavnet. Stavefeil skjer ofte, men det er ekstra uheldig at det er skrivefeil i trådnavnet. Stavefeilen gjentas da på forsida hver gang noen svarer i tråden  ;)

Konkret; Mangorvejacks endres til Mangrove Jack's
 
Tilbake
Topp