March 809. og Quick Disconnects

Skal begyne å ta i bruk march pumpe i bryggeriet, og lurer på om det er ein nødvendigheit med quick disconnects? Det er sikker ein del av deko som har denne pumpa eller lignande, og lure på om deko kan dele litt erfaringer.

Holder det å bruke 1/2" slange på 1/2" barb uten klemme?

Eller er det eit absolutt must med quick disconnects for å unngå masse søl?
 
Det blir søl med hurtigkoblinger også :) Jeg bruker dem på min pumpe. Jeg bruker pumpen til forskjellige steg i bryggeprosessen  og er avhengig av å bytte slanger underveis (forskjellige lengder). Pass bare på at en evt. hurtigkobling har god flow og ikke struper inn til pumpa. Da får du ikke utnyttet den maksimalt.
 
Hvis eg skal kjøp quick disconnects, så kjøper eg Cam lock disconnects slik at eg får 1/2" gjennom heile systemet. Har tenkt på dei som FrodeNor linka til, men høyrt ein del om at dei struper flowen ein del.

Men deko vil altså anbefale meg å inivstere i disconnetcs?
 
Ok, hvis dei er "full bore" så kunne eg jo anskaffa dei, men synes prisen er litt stiv. Cam lock ligger jo på ca. 6 dollar for female disconnects X MTP og 4 dollar for male X MTP.  Så sjølv om dei du har virker litt meir enkle i bruk og cam lock virker litt stort å klomsette, så blir den nokk cam lock på grunn av pris.

Er det noken som har kjennskap til begge typer i bruk, og kunne fortalt om puls og minus med begge typer?
 
Jada, cam lock med MPT er 1/2" gjennom heile. Synes bare dei som morebeer har virker litt enklare i bruk. Dei kan jo brukast med bare ei hand, det vert vanskeleg med cam lock. Rekna forresten på kva eg måtte ha betalt for det eg treng bare i morebeer disconnetcs. 100 dollar meir enn for cam lock måtte eg ha punga ut da, så det blir nok cam lock.

Bruker deko 90 graders alboger på enten slange eller kuleventil slik at ikkje vekta av slangen knekker slangen og struper flowen? 
 
Torvald skrev:
Jada, cam lock med MPT er 1/2" gjennom heile. Synes bare dei som MoreBeer har virker litt enklare i bruk. Dei kan jo brukast med bare ei hand, det vert vanskeleg med cam lock. Rekna forresten på kva eg måtte ha betalt for det eg treng bare i MoreBeer disconnetcs. 100 dollar meir enn for cam lock måtte eg ha punga ut da, så det blir nok cam lock.

Bruker deko 90 graders alboger på enten slange eller kuleventil slik at ikkje vekta av slangen knekker slangen og struper flowen? 

De jeg kjøpte har så si samme innerdiameter som 1/2" silikonslange.
Jeg kjøpte et par eller to hver gang jeg bestilte vare fra over dammen. Tilsammen tør jeg ikke å regne ut hvor mye de kosta..
Jeg bruker 90 grader elboger på alle kuleventilene.
 
Nå er pumpe og disconnects snart i hus, men eg lurte på ein ting (nok eit elektrisk spørsmål). March pumpa er kjøpt hos more beer. Er det bare å feste eit norsk støpsel på denne (evt. med bryter mellom) og pugge i veggen?
 
Kanskje noe off topic, men jeg sjekka priser hos leverandør i Norden (collyflowtech.se) på hurtigkoblinger av samme type som morebeer selger (plast - polysulphone).
Det var jo ikke direkte billig  :( , selv om det her dreide seg om 3/4" koblinger.

FFC171235 – 245 SEK/stk
FFC241235 – 153 SEK/stk
HFC24835 – 134 SEK/Stk
 
2 kjappe spørsmål:

1. Kva er det som er jord farge i ein amerikansk ledning? opna ledningen og der var det svart, kvit og grønn.

2. Og er det andre som har hatt problem med gjengene på standard huset til pumpa?
 
Ok, eg har gjort ein test no, den pumpa vatn, men pumpa gikk varm. Veldig varm, så eg plugga fort ut. grønn ledning vart kobla til jord.  Noken som kan litt meir om elektro som kan hjelpe her?
 
Eg dobbeltsjekka koblingane mine, og prøvde igjen, men med resultat av røykutvikling fra pumpa... Og så såg eg ut at eg hadde kjøpt meg 115volts versjonen  :bank2:  :bank2:  :bank2: .  Dette vart vist ein DYR tabbe dette. Og eg er mildt sagt %&#3!! skuffa over meg sjølv. 

Men, eg har bestillt ny 230 Volt versjon som eit plaster på såret. Og ser etter ein billig transformator som midlertidig løysing hvis den fortsatt virker, tips til kor eg får tak omformer?
 
Tilbake
Topp