• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

March 809 PL-HS og March 815 SS-C bryggepumper selges *solgt*

Jeg har to March bryggepumper til salgs, begge er 230V og kommer med støpsel og av/på bryter.

1. March 809 PL-HS / 230V: http://www.tescopumps.com/servlet/the-199/BEER-PUMP-AC-dsh-5SS-dsh-MD-MARCH/Detail
Pumpa er oppgradert med high flow impeller: http://www.tescopumps.com/servlet/the-226/809-815-march-pump/Detail
Jeg betalte 1600 kr for pumpa inkl frakt og mva fra USA, selger den for 1100 kr. Valgfritt tilbehør: 2 x Stainless Male Quick Disconnects, 2 x Stainless Elbows, 1 x Stainless Ball Valve for 250 kr.

2. March 815 SS-C / 230V: http://www.tescopumps.com/servlet/the-231/809PLHS-815-STAINLESS-809BRHS/Detail
Kraftig pumpe med 3/4" center inlet og pumpehus i rustfritt stål. Pumpa har kun blitt brukt to ganger.
Jeg betalte 3300 kr for pumpa inkl frakt og mva fra USA, selger den for 2400 kr. Valgfritt tilbehør: 2 x Stainless Male Quick Disconnects, 1 x Stainless Elbow, 1x Stainless Coupler 3/4" - 1/2", 1 x Stainless Ball Valve for 250 kr.

Bilder vedlagt.
 

Vedlegg

  • photo.jpg
    photo.jpg
    752,3 KB · Sett: 579
  • photo_1.jpg
    photo_1.jpg
    752,2 KB · Sett: 572
  • photo_2.jpg
    photo_2.jpg
    749,8 KB · Sett: 575
Så da var pumpen solgt! Dessverre ikke til meg fikk jeg vite etter sendt pm til selger idag...
Er det generelt useriøse annonsører her?!?!
 
Sers77 skrev:
Så da var pumpen solgt! Dessverre ikke til meg fikk jeg vite etter sendt pm til selger idag...
Er det generelt useriøse annonsører her?!?!

Nei. Hva var useriøst her?
 
Bare for å oppklare dette. Jeg kjøpte begge de pumpene. Sendte en e-post til selger før du la ut den PM'n. Men ble etterpå usikker på om det ble fanget opp, så jeg skrev en PM i tillegg for å varsle. En annen ting er at jeg kjøpte begge pumpene og møtte på døra for å plukke dem opp. Så hvorfor er det useriøst at han ikke solgte den ene til deg?
 
Morten Norgård skrev:
Bare for å oppklare dette. Jeg kjøpte begge de pumpene. Sendte en e-post til selger før du la ut den PM'n. Men ble etterpå usikker på om det ble fanget opp, så jeg skrev en PM i tillegg for å varsle. En annen ting er at jeg kjøpte begge pumpene og møtte på døra for å plukke dem opp. Så hvorfor er det useriøst at han ikke solgte den ene til deg?

Det trengs vel egentlig ikke noen oppklaring. Sers77 føler seg sikkert vonbroten, forulempet, forfordelt og det som verre er. Merkelig reaksjon.
 
Det trengs vel egentlig ikke noen oppklaring. Sers77 føler seg sikkert vonbroten, forulempet, forfordelt og det som verre er. Merkelig reaksjon.

Meeeeen for å ta Sers77 litt i forsvar her, så er det strengt tatt veldig enkelt av selger å kjapt si ifra på tråden når produktet er solgt! Det høres jo heller ikke ut som om selger har svart på PM til Sers77 at det var solgt...

Men skal ikke blande meg for mye  ::)
 
BTTjelta skrev:
Det trengs vel egentlig ikke noen oppklaring. Sers77 føler seg sikkert vonbroten, forulempet, forfordelt og det som verre er. Merkelig reaksjon.

Meeeeen for å ta Sers77 litt i forsvar her, så er det strengt tatt veldig enkelt av selger å kjapt si ifra på tråden når produktet er solgt! Det høres jo heller ikke ut som om selger har svart på PM til Sers77 at det var solgt...

Men skal ikke blande meg for mye  ::)

Ser poenget ditt, og ting kan sikkert gjøres bedre, men jeg syns ikke at det er urimelig å gi beskjed til Sers77 i dag, når pumpene ble hentet i går kveld. Jeg har jo uansett ikke gitt ham tilslag på noe som helst. Og selger står uansett fritt til å akseptere det tilbudet han selv synes er mest fordelaktig.
 
Jeg har jo uansett ikke gitt ham tilslag på noe som helst. Og selger står uansett fritt til å akseptere det tilbudet han selv synes er mest fordelaktig.

Helt enig i det!

Syns bare det blir litt "pes" litt kjapt, og kan heller tas i en annen tone hvis du forstår!  ;)
 
Syns bare det blir litt "pes" litt kjapt, og kan heller tas i en annen tone hvis du forstår!  ;)

Tja, det blir vel litt som å rette baker for smed. For min del var denne tråden et avsluttet kapittel frem til det ble fremstilt påstander om useriøsitet.
 
Morten Norgård skrev:
Bare for å oppklare dette. Jeg kjøpte begge de pumpene. Sendte en e-post til selger før du la ut den PM'n. Men ble etterpå usikker på om det ble fanget opp, så jeg skrev en PM i tillegg for å varsle. En annen ting er at jeg kjøpte begge pumpene og møtte på døra for å plukke dem opp. Så hvorfor er det useriøst at han ikke solgte den ene til deg?


Ok, hadde ikke en tanke på å sende noe mail eller pm  :bank2:
Beklager forhastede kommentarer til selger.
 
Tilbake
Topp