• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt March pumpe, bazooka. Prisdumping

Håkon

Dommer
Opprydding i roteboden

NB!!! Sendes ikke, så ikke gidd å spørre. Bor i Kongsberg, så møtes på veien kan være aktuellt
NB!!! Ferdig priset

March pumpe 815-PL-C. Tåler kokende vørter. Påmontert quick-disconnects og ventil, alt i rustfritt.
815-PL-C Magnetic Drive Pump | March Pump | March Manufacturing Inc.
Pris: 800,- (1/3 av ny pris)

Bazookafilter 1/2" gjenger.
Pris: gis bort

Kontakt Håkon på 95 åtte åtte 50 11.

PM besvares sjelden..
 

Vedlegg

  • IMG_2054.JPEG
    IMG_2054.JPEG
    355,2 KB · Sett: 126
  • IMG_2055.JPEG
    IMG_2055.JPEG
    299,1 KB · Sett: 128
  • IMG_2056.JPEG
    IMG_2056.JPEG
    415,3 KB · Sett: 122
Sist redigert:
>NB!!! Sendes ikke, så ikke gidd å spørre.

Så hyggelig tone, da...

>PM besvares sjelden..

Enda bedre...
 
Jeg ser ikke det helt gale i det. Han sier at det ikke sendes, og av lest erfaring her inne så er det ofte noen som spør om det kan sendes, selv om det står i annonsen at det ikke sendes. Selger har og lagt ut sitt nummer, og mener at det er lettest for kontakt da vedkommende også sier at PM besvares sjeldent, Det er to enkle spilleregler for å komme i kontakt med, og evt få kjøpt av selger.. Hvis man er interessert så er det vel ikke så vanskelig å få det til da premissene er lagt.
 
Miguel: Det var mer den lite trivelige tonen enn det faktum at vedkommende ikke gidder å sende eller å lese PM. Synes ikke det er spesielt ekstremt å reagere på en slik unødvendig måte å ordlegge seg på.

Håkon: Den siste setningen din gir ingen mening, verken språklig eller tematisk. Men joda - jeg har et "problem" med utrivelig oppførsel og dårlig folkeskikk, og jeg kommer aldri til å la være å kommentere det når jeg ser det. Utover det har jeg verken interesse for eller problemer med dette.
 
Miguel: Det var mer den lite trivelige tonen enn det faktum at vedkommende ikke gidder å sende eller å lese PM. Synes ikke det er spesielt ekstremt å reagere på en slik unødvendig måte å ordlegge seg på.

Håkon: Den siste setningen din gir ingen mening, verken språklig eller tematisk. Men joda - jeg har et "problem" med utrivelig oppførsel og dårlig folkeskikk, og jeg kommer aldri til å la være å kommentere det når jeg ser det. Utover det har jeg verken interesse for eller problemer med dette.

Sporer ikke det snev av lite lite tivelig tone, bare veldig konsis tone. Kanskje "ikke gidd" var det som trigget. Folk er forskjellige.
 
Tenker at fremtidige poster går på produktene og eventuell interesse der, og ikke på utformingen eller ordlyden i annonsen.

/Moderator
 
Tilbake
Topp