Medlemsavgift og adresseopplysninger

Eduard

Norbrygg-medlem
I disse dager vil Norbrygg sende ut innbetalingsblanketter til alle som står registrert i Norbryggs medlemsregister og som meldte seg inn juni 2009 eller før. Vi vil derfor be alle som har flyttet i løpet av de siste årene til å melde flytting på denne siden, slik at registeret holdes oppdatert.

Til de som ble medlem etter juni 2009: nye innbetalingsblanketter vil sendes ut så snart fjorårets medlemskap utløper. Altså, har du meldt deg inn i september 2009, så vil du få ny blankett i september 2010.

Hvis du har spørsmål angående medlemskap, f eks for å få vite om du faktisk står registret som sådan eller ikke, kan vår kasserer Yngve kontaktes.
 
Fylte inn skjemaet for å bli medlem nå, og leser følgende på bekreftelsessiden: "Det kan ta en del uker fra innmeldingen er sendt til du får innbetalingsblankett."

Ville det ikke være enklere gi info om kontonummer etc slik at vi kunne overføre direkte via nettbank, enn å vente på en blanket som uansett ikke blir benyttet? (JEG går ikke på banken eller postkontoret uten at jeg blir pisket til det)

:)
 
Medlemssystemet driftes av Mamut, og man vil uansett ikke bli pisket til å dra på banken eller postkontoret. ;)

Når man får blankett i posten så står det kontonummer og KID der, slik at man kan overføre beløpet ved hjelp av nettbanken. Dersom man ønsker å bruke medlemskortet for å få rabatt hos utstyrs- og råvareleverandører, eller for å slippe billigere inn på arrangementene til Norbrygg, så kan du samtidig bestille en kvittering fra banken, som du så vil få tilsendt i posten.
 
Har fått medlemskort, og fikk kvitteringsoblatet idag, men medlemsnummer?

Mente det var diskutert dette ang nummer for endel tid tilbake, i forbindelse med å kunne handle hos V&B på nettbutikk etc, men hvordan gjør man dette nå?, uten nummer?, må møte opp i butikken for å verifisere seg da?

Ikke at det er noe problem, har vært hoss V&B og fått handlet før jeg fikk kortet på plass, og med tanke på servicen der, så vil jeg trolig gå dit forran å bestille på nett uansett (dvs, trolig bestille på nett for avhenting i butikk dog)
 
Hos Vin og Bar fortalte de meg en gang at de skulle bytte system, og de nevnte også en (mellom)løsning der man skulle scanne eller ta et bilde av medlemskortet. Jeg skal forhøre meg med V&B neste gang jeg er der, for å få avklart statusen på det her.
 
Hadde det vært mulig å få ordentlig medlemskort i norbrygg? Sånn plastkort som går i kortmappa, med navn og evt medlemsnr osv. Hadde vært kjempekult! Men blir det for dyrt?
 
Vi bruker dette systemet for å oppdatere medlemsinformasjon og sende ut medlemskort. Så vidt jeg vet så er det ikke mulighet for å sende ut andre slags kort. Jeg kan se på det med medlemsnummer senere, men trenger litt tid til det.
 
Shea-Arne skrev:
Hadde det vært mulig å få ordentlig medlemskort i norbrygg? Sånn plastkort som går i kortmappa, med navn og evt medlemsnr osv. Hadde vært kjempekult! Men blir det for dyrt?

Hva er feil med medlemskortet du får nå? Vil du ha noe som er mer holdbart, så klistrer du på kvitteringa og laminerer det.

De gangene jeg har hatt bruk for det, har det holdt å si "medlem i Norbrygg", med unntak av cover charge under NM.
 
Det eneste er vel muligheten å ha et nummer?

Har dog startet med å sjekke muligheten med å kunne få produsert kort ifall det skulle være av interresse.. men får se litt.
 
Medlemskort som har "bankkort" følelse er litt mer fancy enn en papirlapp. Det e ingenting galt med systemet idag, men et plastkort trur jeg setter litt mer prestisje på følelsen av å være med i norbrygg. Jeg personlig er også villig å betale mer i kontigenten for noe sånt (så lenge prisen ikke blir for drøyt) :)
 
Er forsåvidt greit med tynne kort, de fyller ikke lommeboka, har 20 forskjellige kort på meg (og flere hjemme), heldigvis er 5 av disse slike tynne kort som ikke tar noen plass.
Men hvis du sammenligner DNT kortet med norbrygg f.eks så ser man jo et par åpenbare forskjeller.. Logo, medlemsnummer, etc..

Men merket at det holdt å si "medlem" hos V&B også, men etterhvert som flere har rabatter i forskjellige nettbutikker, så er det vel greit å koble dette imot et medlemsnummer for å ha orden på det?
 
Tilbake
Topp