1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Medlemskontingent i overgangen 2014/2015

En tråd i 'Styret informerer' startet av JensD, 10 Aug 2014.

1. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det har dukket opp noen spørsmål vedrørende kontingent i 2. halvår av 2014. Det viser seg at det var en skrivefeil i årsmøtepapirene når det gjaldt kontingent i overgangen 2014 til 2015. I årsmøtepapiret stod det:

"Kontingenten for 2015 settes til 200 kr/år. Medlemmer som melder seg inn i 3.kvartal 2014, betaler 250 kr for medlemskap ut 2014 og hele 2015."

Meningen var at ordningen skulle være tilsvarende 2013, altså at de som melder seg inn i 4. kvartal betaler 250 kr for resten av året, samt kommende år. Løsningen blir altså tilgjengelig fra og med 4. kvartal 2014, altså de som melder seg inn i oktober, november eller desember.

Jens

2. n5k

n5k
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg fylte ut innmelding for en ukes tid siden, men har ikke fått noe info om hvordan betale - verken pr. mail eller post. Er dette noe som kommer etter hvert, eller har dere kanskje et kontonr. jeg bare kan betale inn til?

3. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Du skal ha fått betalingsinformasjon på mail umiddelbart. Dersom du ikk fikk det, kan du logge deg inn på https://norbrygg.hypersys.no/ og hente ut faktura, eventuelt ta kontakt med medlem@norbrygg.no for hjelp. Kontakter du oss på mail, vil vi gjerne også ha fullt navn og telefonnummer for å kunne søke deg opp i medlemsregisteret.

4. Rolse

Rolse
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei. Jeg har ikke fått faktura. Oppdaget i dag at jeg ikke er registrert medlem. Hadde medlemskap i 2014... Er det slik at vi blir kastet ut og blir meldt inn igjen når nordbrygg sender ut faktura?

5. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Vi sender ut faktura til samtlige medlemmer ila første uken av januar, så det kommer veldig snart.

6. RETBergen

RETBergen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

hypersys har ikke noe ennå

7. Jørgen O

Jørgen O
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Er det slik ved hvert årsskifte at alle automatisk mister sin medlemskapsstatus og tilgang til medlemsdelen av forumet etc. fordi vi nødvendigvis ikke har rukket å betale medlemsavgift ennå?

8. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Dette er første årsskiftet vi har etter at kontingentsystemet er lagt om så alle har kontingentforfall på årsskiftet, så litt klabb og babb var nesten forventet.

Nå er i hvert fall KID-nummer og annen informasjon tilgjengelig i HyperSys. Så kommer det på mail til uka, eller før.

RETBergen og Jørgen O liker dette.
  9. RETBergen

RETBergen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Fant det nå, har betalt

arefsahl liker dette.
  10. Sibiriantoppen

Sibiriantoppen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har å betalt , men det kommer ikke opp her

<--------

11. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Først og fremst må du ha samme mailadresse i HyperSys og på forumet.

Dessuten tar det cirka en arbeidsdag fra du betaler til det blir registrert. Har du betalt i ettermiddag, burde det synes her på tirsdag morgen.

Sibiriantoppen liker dette.
  12. Hans Einar

Hans Einar
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Synes det hadde vært bedre å gi alle tilgang som hadde det. Stenge de ute når/om de ikke betaler innen ff. Tror det hadde blitt mindre klabb.

13. Jørgen O

Jørgen O
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Jeg betalte torsdag kveld, og har nå (over midtnatt) fått status som medlem igjen. :)

Hans Einar liker dette.
  14. Frode Krogstad

Frode Krogstad
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei. Dagen etter jeg betalte så fikk jeg en ny epost med ny faktura for 2015. Den jeg betalte hadde ut 2014 og 2015. Ser innbetaling er registrert på kontoen. Skal jeg bare slette den som kom etterpå uten videre diskusjon eller får jeg purringer hvis jeg ikke kontakter noen?

15. glennrlie

glennrlie
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Har ikke fått surra meg til å betale ennå, men har fremdeles status som medlem. Nuvel, betaling skal fikses innen fristen i hvert fall. Hvordan er det forresten med rabattkoder hos Bryggselv og andre (bryggselvkoden fra 2014 fungerer i hvert fall ikke)?

16. Bernts

Bernts
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg klarte kunststykket å betale fjorårets kontigent, hvem må jeg kontakte for å få fikset opp i dette?

Odland liker dette.
  17. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Du må kontakte medlem@norbrygg.no.

18. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

@LancerEvo: Du kan bare se bort i fra fakturaen hvis det er OK i medlemsregisteret.

19. perarne

perarne
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jeg har forgjeves prøvd å melde meg inn i flere år. Har i hvert fall sendt inn 2 ganger uten noen som helst reaksjon. Kanskje jeg skal prøve en gang til?

20. glennrlie

glennrlie
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Gjør det! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del denne siden