Mengde vann/malt/humle kontra smak....

Måtte berre smake på mitt 1ste brygg, ein tjekkisk pilsner, som er satt på corneliusfat med Co2 for lagring.
Etter å ha gått i eit par sikkert klassiske nybegynnerfeller lurer eg litt på kva ølet egentlig smaker??? Meget godt på smak, klart og fint, men ser eg bomma på mengde vørter og humle då eg lagde etter Brygging.no sin oppskrift som er basert på 50 liter. Etter siling og tapping av vørter ender eg opp med ein vørtermengde på litt OVER 60ltr... (Litt hissig på tilsetting av varmt vann før koking... :noway: ) Det vart ikkje målt noko verken OG eller FG denne gang så eg veit ikkje kva eg egentlig enda opp med her.... Men; Skulle alt vore rett her så burde vel humle og malt vore tilpassa ein vørtermengde på 60liter???? Kva ville vore forskjellene på dette i forhold til det eg har laga? Ville det vore kraftigere humlesmak? Søtere? Eller høgare alkoholprosent då det ville vore meir søtstoff? Vil dette ølet gå lettere surt då det er mindre humle i vørteren?  :jaha:
 
ikke noen ekspert, men noe mener jeg å kunne svare deg riktig på:
VidarL skrev:
Ville det vore kraftigere humlesmak?
ja. samme humlemengde i 60 liter vil virke mindre enn i 50 liter.
Ved å gå fra 50 til 60 liter har du senket OG endel, dette vil vel kompensere litt for "tapt" humle, da humlen virker bedre jo lavere OG(dette er muligens mere en teori enn en ting du vil merke i dette ølet?)
VidarL skrev:
Eller høgare alkoholprosent då det ville vore meir søtstoff?
Jepp.

edit: hehe...glemte at jeg var i søkefunksjonen.....dette var et gammelt innlegg.
 
Tilbake
Topp