Mini co2 regulator for 16g patroner

Jeg har brukt denne til turbruk et par år. Funker fint og lekker ikke.. Har hatt den liggende med halvfull patron i flere måneder, uten at patronen har blitt tømt.
 
Hobbybryggeren AS / Rune Toft skreiv nettop på Facebook at han får den i nettbutikken i kveld. Til den prisen utenlands er det verdt å sjekke norsk pris syntes jeg, var jo ikke overraskende billig..
 
Jeg endte opp med å bestille fra aliexpress, syns hobbybryggeren ser ut til å ha hyppige tekniske problemer og det mangler både bilde og beskrivelse av produktet der så følte meg ikke helt trygg på å handle der. Pluss ble endel billigere fra kina, men det var ikke det som var utslagsgivende.
 
Er det betydlig praktisk forskjell hvis man går for denne kontra en av de vanlige dispenserne, hvis man skal ha med seg et ferdig karbonert ut-på-tur-fat?

Ser jo unektelig mye fetere ut med en miniregulator, men bortsett fra det?
 
Tja, sikkert ikke så stor praktisk betydning for de fleste når det gjelder å ha den med på tur......

Personlig kommer jeg til å ha den som backup til å sette på favorittfatet inni keezeren imens hovedtanken er tom, ettersom jeg har en times kjøretid for å fylle gass Arendal -> Kristiansand. (Hadde foretrukket en sodastream løsning som backup, men har amerikansk co2 utstyr så sodastream adapteren passer ikke på min regulator.)
 
Disse er i alle fall veldig praktiske. Er bare å koble på og stille inn ønsket trykk, så holder det seg riktig. Hendig når det mange uinnvidde som får tilgang til tappekranene.
 
Tilbake
Topp