• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Motstrømskjøler ønskes kjøpt (Kan noen i Lørenskog gjøre meg en STOR Tjeneste)

Ekornskurken

Norbrygg-medlem
Hei,

Jeg har på mine eldre dager i mine egne øyne blitt stadig mer økonomisk fornuftig, liker jeg vertfall å tro.
Til mitt nye bryggeri skal jeg ha meg en motstrømskjøler. I den forbindelse ser jeg at Gulating Lørenskog selger den ønskede motstrømskjøleren via FINN for en 1000 lapp billigere enn jeg selv får tak i. Men de sender ikke...
Så spørsmålet mitt er om der er noen snille sjeler her inne som skal innom nettopp den butikken og orker å plukke med seg en slik kjøler og sende den til meg. Jeg vipser penger i forkant for både kjøler og frakt og eventuelt tort og svie.

Jeg er selvfølgelig også interessert i en brukt motstrømskjøler av liknende type derom noen har en til salgs!
 
Sist redigert:
Hei,

Jeg har på mine eldre dager i mine egne øyne blitt stadig mer økonomisk fornuftig, liker jeg vertfall å tro.
Til mitt nye bryggeri skal jeg ha meg en motstrømskjøler. I den forbindelse ser jeg at Gulating Lørenskog selger den ønskede motstrømskjøleren via FINN for en 1000 lapp billigere enn jeg selv får tak i. Men de sender ikke...
Så spørsmålet mitt er om der er noen snille sjeler her inne som skal innom nettopp den butikken og orker å plukke med seg en slik kjøler og sende den til meg. Jeg vipser penger i forkant for både kjøler og frakt og eventuelt tort og svie.

Jeg er selvfølgelig også interessert i en brukt motstrømskjøler av liknende type derom noen har en til salgs!

Hei,

Jeg har en slik jeg ikke bruker[emoji4] kan la den gå for 900,- +frakt[emoji4]

https://m.bryggselv.no/motstrømskjølere/400249/motstrømskjøler-7-5m



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Auda! Sorry ikke en slik jeg vil ha, beklager! Vil ha en i kobber! Sorry! Svarte først før jeg klikket på linken og så kjøleren!
 
Kremt....

Den Lystad tilbyr deg er i kobber...
Det spiller overhodet ingen trille hva som er på utsiden av røret vørteren går gjennom så lenge vann kan passere andre veien.
Selv om kobber leder varme bedre enn stål ville jeg ha foretrukket rustfritt stål til en slik kjøler pga at kobber irrer hvis du ikke får det helt tørt...
Alt i alt er jeg såpass skeptisk at jeg kun bruker dyppkjøler nå i og med at denne kan inspiseres før og etter bruk.
Man kan jo i dag få et endoskop til en fornuftig pris, men nå prøver jeg å redusere utstyr, ikke bygge på mer :)
 
Tilbake
Topp