Nedre Romerike Bryggerlaug.

Uv

 
Hei igjen.  *spam spam*

Lurte på om det er noen krav til medlemskap hos Nedre Romerike Bryggerlaug ?
Kunne godt tenkt meg om bli med i et laug, kansje jeg har noe og bidra med på et eller annet vis, for min del så har jo jeg selv endel og läre av dere.
Jeg har skrevet litt om meg selv i riktig underforum, men korte trekk:

Magnus Uv.
26 år
1 sönn.
Samboer, kone ifra 30.06.2012 da vi gifter oss i Sverige, i hennes hjemland.
Jobber som elektrikker nå, men starter i ny jobb hos Autronica i slutten av sommeren.
Bor på Jessheim - Sand. 3 min ifra Gardermoen.
Fritidsintr : familien, Harley Davidson, jakt & Öl  :skitbra:
Hvis det er noe dere lurer på så går jeg ut ifra at dere spör, just shot.

Mvh

Magnus Uv
 
Heisan Magnus.

Velkommen!

Fine interesser du har  ;)

Som du ser i dette underforumet er vi gjeng som gjør en del sammen slik som brygging, deltakelse i NM osv. Det er en happening nå på lørdag. Stikk innom så får du sikkert svar på en del av det du spør on i den andre tråden. Litt vanskelig å svare på den uten å vite noe om det utstyret du har.

Du får info om brygginga i en egen tråd.
 
Takk skal du ha Roger. Dette høres jo riktig bra ut. Utstyret er ikke komplett enda, men det skal jeg komme tilbake til så fort alt er i boks :p
Som ny og omtrent den eneste i mitt område  så hadde det vært morsomt og kunne vært med i lauget deres, vet ikke hvordan dere stiller dere til det? Eventuelle krav? :p
 
Krav: Interesse i brygging og sosiale laug. Kansje et lite innskudd i ny og ne når det er fellesbrygging. Pengene går til råvarer og utstyr. Hvis du sender meg din e-post på pm, melder jeg deg inn i gruppa. Ta også en tur på lørdag. Da blir det smaking av "raumarpils". Fellesbrygget fra forrige gang. Vel møtt:)
 
Interesse for brygge delen er helt klart tilstedevärende, og sosiale laug er jeg helt klart med på.
Innskudd til lauget + +, er ikke noe problem. Det er bare morro og interessant. Skulle selvfölgelig önske jeg kunne komme på lördag, men som sagt, jeg skal gifte meg  :yes: Litt usikker på hvordan det ville blitt tatt imot i heim om jeg skippa bryllup for et bryggelaugsmöte, men neste gang er jeg helt klart med  :biersmile:

Ha en fin kveld.

Magnus
 
Litt dårlig oppmøte, men var veldig hyggelig for det. Litt brygging, smaking og grilling. Takk til Helge for en bra kveld!
 
Tilbake
Topp