Neste års NM brygg

John P

Norbrygg-medlem
Jeg og Knut-Erik sitter å prater om neste års NM brygg, og lurer på om noen hadde noen tanker rundt dette.. Noen tanker om en pils? Da burde vi kanskje vurdere å brygge den i år? Klype-torsk pils?

:forelsket:
 
+1
Jeg har tenkt noe på det, dvs, det hadde vært artig og vært med på NM. Vi kunne jo ha diskutert dette ved julebordet ? >:D >:D >:D >:D
 
tenkte muligens på å brygge to fellesbrygg. når vi brygget hos helge snakket vi litt om å ha en ipa og en lager, jeg skal personlig ikke stille med publikumsfav. bare flasker.
lagere burde vi lage før eller rett etter jul. ipa null stress
 
Kom igjen gutter, her trenger vi litt entusiasme! Meld dere på. Skal vi ta det i to runder? Ipa hos Knut og pils hos Helge?
 
Jeg kommer nok på søndagen, jobb/familie som avgjør. Ser ut som det ordner seg.
 
Kan desverre ikke komme, er på jobb hele helgen. Jeg har masse fersk 830 gjær dere kan bruke så slipper dere starter.
Litt vanskelig å brygge inne hos meg for tiden har litt prosjekter på gang og ute er det litt kaldt. men jeg skal tenke litt på det.
 
Hehe, nei, må nok få meg briller. Jeg kommer, men må en tur på babysvømming 1400. Da hadde Knut-Erik ordnet med råvarer. Skal jeg ta med cascade?
 
Tilbake
Topp