NM 2010

Dag

Norbrygg-medlem
Er det noen nyheter angående NM 2010? Må vel så smått begynne å komponere...
 
ja, lurer også på dette  :)
Jeg har lyst til å delta i år. Artig  :lmao:, spennende  :horror: og lærerik  :besserwisser:
 
Håper bare at  Dommerene ikke smaker på ALT på en` GANG ;D.. og at resultatene blir rett denne gangen >:D
 
I konkurranser, spiller det noen rolle hvilke type og størrelse på flasker som leveres inn?
 
Oddvar Demmo skrev:
Lars skrev:
roba skrev:
I konkurranser, spiller det noen rolle hvilke type og størrelse på flasker som leveres inn?

Vanlige pantbare brune 0,33 flasker, uten etikett.

Kunn bryggerienes vanlige pantbare brune 0,33 flasker  :)

Finnes det andre enn bjørnungene? :)

Ellers ligger konkurranseregler og liknende fra i fjor her, og gir nok en god pekepinn ihvertfall.
 
Lars skrev:
Oddvar Demmo skrev:
Lars skrev:
roba skrev:
I konkurranser, spiller det noen rolle hvilke type og størrelse på flasker som leveres inn?

Vanlige pantbare brune 0,33 flasker, uten etikett.

Kunn bryggerienes vanlige pantbare brune 0,33 flasker  :)

Finnes det andre enn bjørnungene? :)

Ellers ligger konkurranseregler og liknende fra i fjor her, og gir nok en god pekepinn ihvertfall.

Jeg har mange forskjellige 0,33 flasker, men de er kanskje ikke pantbare ? 
uansett, skulle de bli brukt er det diskvalifikasjon før start.
 
§ 8 Deltagende øl skal leveres i 4 -fire- stykk standard norske ølflasker à 0,33 liter, samt ledsages av et påmeldingsskjema som er lesbart. Flaskene må passe nedi standard norske grønne ølkasser, både i diameter og høyde. Flasker som ikke er iht. disse bestemmelsene må påregne å ikke bli bedømt. Det er anledning til å søke styret om dispensasjon. Flaskene må være Norbrygg i hende senest 11. mars. Det er deltakers eget ansvar at ølet kommer frem i tide. Påmeldingsavgiften vil ikke bli refundert dersom ølet kommer for sent frem og dette ikke er Norbryggs feil. I tillegg til de ovennevnte 4 flasker, må bryggeren ta vare på 3 flasker av samme brygg som sendes inn etterpå dersom ølet går videre til Skandinavisk Mesterskap.
 
Da ser det ut til at vi kan arrangere NM2010 på Månefisken den 20.03.2010 Mer info kommer men hold av datoen og brygg som noen gærninger!  :bank2:
 
En gang i april du liksom, den helgen skal jeg til Berlin  :noway:

Jeg tok faktisk høyde for NM når jeg bestillte turen til Berlin..... Æsj.
 
Riis'en skrev:
Da ser det ut til at vi kan arrangere NM2010 på Månefisken den 20.03.2010 Mer info kommer men hold av datoen og brygg som noen gærninger!  :bank2:

Oj .......

Det var ikke lenge til. !

Og bryggeriet mitt som fremdeles er dypfryst  :mad:

Trodde det var noen uker senere jeg, finner ikke noe annonsert på Norbrygg sine sider.  Er det nylig bestemt ?
 
Datoene blei bestemt for en stund siden. Vi hadde tre alternativer. Førstevalget var dessværre opptatt så da blei det 20.03.2010
Du får sette igang med opptining  ;D
 
Riis'en skrev:
Datoene blei bestemt for en stund siden. Vi hadde tre alternativer. Førstevalget var dessverre opptatt så da blei det 20.03.2010
Du får sette igang med opptining  ;D

Teletineutstyr kommer på plass i løpet av helgen  8)

Regner med å ha vann i bryggeret i løpet av lørdag og da er det bare gleden deretter...


Når må flasker leveres ?
 
Vil dere legge ut påmeldingsskjema i god tid?  Jeg skal nemlig reise vekk fra midten av februar, og kommer neppe hjem før innleveringsfristen er over.
 
I år har jeg faktisk øl til NM, det blir moro! Spørs om jeg får stilt med øl til PF-konkurransen da. Innser nå hvorfor folk mente jeg burde bestille 8 fat istedet for 4 :bank2:
 
Månefisken er jo et glimrende lokale til et slikt formål.
Sikkert plass til flere folk enn på Bislet uten at det føles trangt.

Bra jobba!

Her brygges det stadig vekk, så jeg satser på å få klart både flasker og fat.
 

Similar threads

Tilbake
Topp