NM - og Norbryggmedlem

Børge B

Dommer
I forbindelse med NM kom jeg til å tenke på: skulle jeg betalt ny kontingent ?
Når gikk medlemsskapet ut ? Fikk jeg ny faktura ?

Kjedelig å bli diskvalifisert pgq manglende betalt kontingent liksom :)

Noen som kan fortelle ?
 
Kyrre D K skrev:
Kontigenten varer vel et år. Dvs et år fra dato når du betalte.. Eller?

Det er riktig. Jeg er ikke den flinkeste til å manøvrere rundt i medlemssystemet vårt, men forsåvidt jeg kan se så er alt ok, Borbar. :)
 
Kyrre D K skrev:
Kontigenten varer vel et år. Dvs et år fra dato når du betalte.. Eller?

Jo, det er greit. Men må vi passe  selv å betale ny kontigent når det har gått et år ?

Jeg har ikke så kontroll at jeg kan fortelle når jeg betalte min kontingent, og har samtidig en mistanke om at det er over et år siden....
Samtidig husker jeg ikke å ha sett noen faktura.

La meg snu spørsmålet: får jeg ny faktura automatisk - eller er dette noe jeg må passe på selv ?
 
Man skal få ny faktura når utløpstiden nærmer seg. Da får man medlemskort samtidig med giroblanketten. Det er viktig å melde flytting, eller dersom man tviler på at man har meldt flytting før, på denne siden: http://norbrygg.no/index.php/medlemskap/meld-flytting
Ellers så vil giroen havne feil, og medlemsskap utløper. Vi får stadig vekk giroer i retur som har blitt feiladdressert pga flytting, men har ikke kapasitet til å kontakte medlemmene og be dem melde flytting.
 
Da har jeg funnet ut at jeg betalte medlemskontingenten 25. april i fjor, så alt er i skjønneste orden ! :)
 
Eduard skrev:
Man skal få ny faktura når utløpstiden nærmer seg. Da får man medlemskort samtidig med giroblanketten. Det er viktig å melde flytting, eller dersom man tviler på at man har meldt flytting før, på denne siden: http://norbrygg.no/index.php/medlemskap/meld-flytting
Ellers så vil giroen havne feil, og medlemsskap utløper. Vi får stadig vekk giroer i retur som har blitt feiladdressert pga flytting, men har ikke kapasitet til å kontakte medlemmene og be dem melde flytting.

Jeg har ikke flyttet, men har ikke fått ny giro :( Sjekket nå da jeg var litt i tvil og ser at utløpsdato er 01.03.2012, så da sliter jeg kanskje litt i forhold til NM?
 
Jeg har heller ikke mottatt noen ny faktura, og mitt medlemskap er gått ut.

Jeg huket av for at jeg er medlem i påmeldingen til NM, og håper ikke at det blir noe krøll der siden jeg ikke har fått noen ny faktura enda.
 
Tilbake
Topp