Var og så i gjærskapet i dag og sjekket gjæringen, da så jeg noe jeg ikke hadde sett før.
Jeg er i dag 2 i gjæringsperioden og det så ut som gjæren stiger fra bunnen av gjærdunken, er dette normalt under gjæring?
Jeg har en glassbeholder som gjærer akkurat slik nå - veldig fascinerende å se på. Ting går opp og ned og rundt omkring, mye bedre enn tv. Litt kjedelig at 30L-dunkene ikke er gjennomsiktig så man kan se hva som skjer
Jeg har en glassbeholder som gjærer akkurat slik nå - veldig fascinerende å se på. Ting går opp og ned og rundt omkring, mye bedre enn tv. Litt kjedelig at 30L-dunkene ikke er gjennomsiktig så man kan se hva som skjer
Hvis du fokuserer hardt på et punkt hvor vørter møter gjærkake, og tar tiden til hjelp; da kan du være heldig å få med deg utbruddet, selve skapelsen av diss fantastiske vesener som svever.
Hvis du fokuserer hardt på et punkt hvor vørter møter gjærkake, og tar tiden til hjelp; da kan du være heldig å få med deg utbruddet, selve skapelsen av diss fantastiske vesener som svever.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.