• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Noen i nærheten av Øyer som vil dele frakt på maltmølle?

Mats

 
Har kommet fram til at jeg trenger en maltmølle. Har sett på de fra crankandstein.net lurer på om det er noen andre her som har lyst på mølle og holder til i nærheten av Øyer som har lyst til å være med og dele frakt fortollingsgebyr. Møllene skal vist nok veie litt under 3 kg stykket og kan sendes samlet inntil 9kg så blir max 3 møller på en bestilling. Spurte bare om vekt på møllene i serien 2.

Ser ut på posten sine sider at fortollingsgebyr vil være 245,-

Frakt 47,95USD*1,25(moms)*5.7= 341,64 kr  (estimert dollarpris, mulig paypal/visa har annen kurs denne er hentet fra tollvesenets sider)

Total kostnad for frakt ca 587,-

Pris på møller.
2S  84*1,25*5,7 = 598,50 kr
2A 104*1,25*5,7 = 741,00 kr
2D 124*1,25*5,7 = 883,50 kr

Hvis en annen blir med så blir frakt 587/2 = 293,50
Hvis to andre blir med så blir frakt 587/3 = 195,67

Dollarkursen er som nevnt estimert, men dette gir en god indikasjon på sluttpris. Selv bor jeg i Øyer men er også jevnlig på Lillehammer eller i Follebu for overlevering av mølle. Så hvis noen er interesert i å dele frakt fortollingsgebyr venligst ta kontakt
 
Jeg bor på sjoa, litt lenger nordover.... Jeg har mølle, men ta kontakt neste gang vi skal bestille malt :) der er det penger å hente :)
Bortsett fra det. Mølla mi er disponibel i tider på lillehammer, motorisert og grei med hopper til ca 5 kilo, som snart er utvidet til 15 :)
 
*BUMP*

Dette har av ymse grunner havnet litt på vent, men skal bestille i løpet av mandag formiddag. Så hvis noen ønsker å være med gi beskjed før det.
 
Tilbake
Topp