Noen som har erfaring med Vikingmalt fra Petit?

Har handla mølle, mm3, og må lære meg å bruke den. Ser Vikingmalt fra Petit er langt under halv pris av det jeg normalt handler. Er det sånn noenlunde som de andre eller er det bare å styre unna? Gidder ikke å kværne og brygge om det bare blir ræl, men er det sånn noenlunde ok så får jeg vel gi det en skjanse
 
Hvorfor det? Det er jo hele hemeligheten til min lykke, ikke en eneste kjerring som maser om nytt kjøkken eller at noe SKAL fikses.
Ønsker dame i 20-30 årene med traktor og naust... send bilde av traqktor eller naust
 
Takk, er for lat eller ubrukelig til å søke... Har petit forsatt fri frakt over 1000kr... se betingelser sto det... kom til en chat uten noen å chate med..

Alle med ''fri frakt'' har vel begrensninger i antall kolli, typisk 2 stk.
Mulig de kan pakke 4 sekker som to kolli - det har jeg ikke tenkt på før.
 
Sendte en mail til dem. Ordre på minst 1000 NOK og ikke over 50kg for fraktfri levering. Altså, feks 2x25 kg malt kommer på 500kr og frakt på ca 500.....
Da blir det å handle på den lokale bryggesjappa
 
Sendte en mail til dem. Ordre på minst 1000 NOK og ikke over 50kg for fraktfri levering. Altså, feks 2x25 kg malt kommer på 500kr og frakt på ca 500.....
Da blir det å handle på den lokale bryggesjappa
Rema 1000 henter tilbake «Det enkle er ofte det beste»:p
 
Du kan jo prøve å kombinere det med noe annet.
Den lokale sjappa har ikke så veldig stort utvalg, og oppbevarer kanskje ikke
helt optimalt heller.
-Tror at 2x25kg malt overstiger 50kg grensa.
 
Spør om de ikke kan kontroll veie 2x25kg for deg. Fuktigheten i malt kan variere en prosent eller no

Merk at det har betydning for meske utbyttet ditt i samme proporsjon
 
Nei, vurderer en heidundrande fest på Fjordline til Danmark, for så å liste seg ned til Viborg og Lund Teknik, Laste inn det BMWen tåler og så påan igjen på Fjordline... Blir garantert ikke billig... Men nå er jeg ikke kjent for å ta smarte økonomiske avgjørsler heller da
 
Nei, vurderer en heidundrande fest på Fjordline til Danmark, for så å liste seg ned til Viborg og Lund Teknik, Laste inn det BMWen tåler og så påan igjen på Fjordline... Blir garantert ikke billig... Men nå er jeg ikke kjent for å ta smarte økonomiske avgjørsler heller da
Jeg er med. (Gratis passasjer som kan hjelpe med å bære og drikke)
 
Du kan jo prøve å kombinere det med noe annet.
Den lokale sjappa har ikke så veldig stort utvalg, og oppbevarer kanskje ikke
helt optimalt heller.
-Tror at 2x25kg malt overstiger 50kg grensa.
Skulle du vært intresert i å handle en pall fra petit om vi klarer å dra med noen andre? tenker jeg trenger 300 kg
 
Vi får se. Jeg er god på å bære ihvertfall men har aldri vært med i NM drikking

Det er en stund siden jeg trente veldig på det, men var ikke helt på nederste hylle, kom bra ut i tester på Mykonos. Gjaldt mest på utholdenhet og ikke mengde
 
Tror jeg melder pass både til del av hel palle og bæring.
Mye malt fører til uhorvelig mye flaskevasking og flere "dårlige kamerater",
og turen du planlegger vil medføre bruk av rullestol for meg.
Men skulle du finne på å bestille fra Petit så er jeg desverre lett å lokke :)
 
Tror jeg melder pass både til del av hel palle og bæring.
Mye malt fører til uhorvelig mye flaskevasking og flere "dårlige kamerater",
og turen du planlegger vil medføre bruk av rullestol for meg.
Men skulle du finne på å bestille fra Petit så er jeg desverre lett å lokke :)
Det var bestillig fra Petit jeg tenkte på ang. deg.. Lund er jeg redd jeg får min fulle hyre med å drikke andre under bordet.
Må sjekke litt rundt om det er noen flere som tar noen sekker... tror vi må opp rundt 800 - 1000kg før dette er butikk
 
.... Ser Vikingmalt fra Petit er langt under halv pris av det jeg normalt handler. Er det sånn noenlunde som de andre eller er det bare å styre unna? Gidder ikke å kværne og brygge om det bare blir ræl, .....

Mener bestemt at jeg har lest av 7Fjell bruker Viking-malt. - Men jeg skal ikke garantere at det er riktig.
Ser at de ihvertfall bruker Fuglesang innimellom. ( http://www.7fjellbryggeri.com/brewourtjommi/ )

Det ville vel ryktes fort om Viking-malten var under pari i kvalitet og Petit ville vel ikke få solgt den?
Viking er vel et svensk/finsk/baltisk samarbeid og langt i fra noe bakgårdsprosjekt. Jeg ser fram til at malten deres blir bedre tilgjengelig i Norge.
 
Tilbake
Topp