Noen som har Flasker/ evt fat til salgs?

SAT

 
Noen i bergensområdet som har flasker som de vil gi bort/selge?

Er også interessert i fat.
 
Jeg har en stående avtale med en butikk i Bergen som var villig til å ta inn mellom 10 og 100 kasser fra Hansa hvis det er interesse. De er skitne 0,33 men med pris på 40 kr kassen (24 stk) er det ikke noe i veien for å vaske med noe kaustisk soda fra Biltema :)
 
Da jeg begynte med brygging dro jeg til nærmeste butikk og "avpantet" brukte ølflasker. 16kr pr kasse og 1 kr pr flaske (24 stk), blir 40 per kasse totatl med tomflasker det... :)
 
Jeg har en stående avtale med en butikk i Bergen som var villig til å ta inn mellom 10 og 100 kasser fra Hansa hvis det er interesse. De er skitne 0,33 men med pris på 40 kr kassen (24 stk) er det ikke noe i veien for å vaske med noe kaustisk soda fra Biltema :)
Hvilke Flasker er dette?
 
Jeg har 2 stk. brukte 19 L Cornelius fat til salgs. Kjøpte de brukt på VestBrygg med nye pakninger og lokk. Har brukt de til 2 barcher selv.

600,- pr stk. Holder til i Bergen.
 
Er på jakt etter de nye grønne hansa pils flaskene og fatøl flaskene, men de er ikke å få på butikken siden det ikke er pant på de...
 
Jeg brukte å spørre etter flasker hos Bien bar på danmarksplass for en stund tilbake. De ga gladelig vekk Erdingerflasker.
 
Jeg har en stående avtale med en butikk i Bergen som var villig til å ta inn mellom 10 og 100 kasser fra Hansa hvis det er interesse. De er skitne 0,33 men med pris på 40 kr kassen (24 stk) er det ikke noe i veien for å vaske med noe kaustisk soda fra Biltema :)

Høyrest ikkje dumt ut, lyst å dele?
 
Har en 60-70stk Nøgne/Ægir flasker m/etiketter som gies bort. Står ute på Sotra om det er av interesse.
 
Tilbake
Topp