Nøgne Ø brown ale - maltprodusent av pale krystall, amber og brown

FrodeSy

Norbrygg-medlem
Prøvde meg først med eit innlegg i eksisterande tråd der oppskrifta frå boka Ølbrygging fra hånd til munn var publisert. Men utan respons så langt, så tenkte eg prøve med ny tråd. Den eksisterande tråden var "nokre år" gamal.

Maltmengdene i denne oppskrifta som var publisert i boka "Ølbrygging fra hånd til munn" var feil, men vart justert her. I oppskrifta er det oppgitt pale crystal, amber og brown malt. Er det nokon som veit kva produsent og rougly ebc som Nøgne Ø brukar i brown alen? Ut frå smaken så tenker eg Thomas Fawcett for amber og brown, men håper nokon kan bekrefte eller avkrefte og supplere med riktig info.
 
Har ikke peiling, men jeg har god erfaring med med både pale krystal og amber fra TF
så jeg ville bare kjørt samme produsent hele veien
 
Prøvde meg først med eit innlegg i eksisterande tråd der oppskrifta frå boka Ølbrygging fra hånd til munn var publisert. Men utan respons så langt, så tenkte eg prøve med ny tråd. Den eksisterande tråden var "nokre år" gamal.

Maltmengdene i denne oppskrifta som var publisert i boka "Ølbrygging fra hånd til munn" var feil, men vart justert her. I oppskrifta er det oppgitt pale crystal, amber og brown malt. Er det nokon som veit kva produsent og rougly ebc som Nøgne Ø brukar i brown alen? Ut frå smaken så tenker eg Thomas Fawcett for amber og brown, men håper nokon kan bekrefte eller avkrefte og supplere med riktig info.

Hvis det er TF amber malt, så er den mørkere og kraftigere enn andre. 125 EBC mot f.eks. 65 EBC i Simpson's. Det er det litt kjekt å være oppmerksom på; forskjellen er veldig merkbar. Om ikke produsent eller EBC/L er oppgitt i ei oppskrift, kan du vanligvis gå ut fra at det er 65 EBC-typen det dreier seg om. Men jeg tror NØ brukte malt fra Thomas Fawcett.
 
Nærmer seg brygging så må ta ei avgjerd her. Ut frå mi smaksoppleving av ølet (slik eg husker det) og Google-søk (6 av 9 søk på pale crystal ga treff på Thomas Fawcett) så blir det TF pale crystal 75 EBC. Dette blir jo støtta av at dei brukar Thomas Fawcetts malt på amber og brown, som Loebrygg seier, så føler meg rimeleg sikker på at dette er riktig.
Blir bra (uansett)
 
Tilbake
Topp