Nøisom porter

nøisom har en utrolig god porter, noen som har en oppskrift til en god porter gjærne noe lignende nøisom sin. Blir min første av den typen øl
 
Helt enig, noe av det bedre man får kjøpt på butikk! Jeg ville ha sendt de en mail, rimelig sikker på at de deler oppskrift. Jeg vet de bruker nottingham tørr-gjær på denne, ellers er jeg blank.
 
nøisom har en utrolig god porter, noen som har en oppskrift til en god porter gjærne noe lignende nøisom sin. Blir min første av den typen øl

hei. har du forsøkt å sende en mail til nøisom å høre om det er mulighet å kunne lage denne til egen forbruk. jeg har 2 av nøisom sine øl. ene er i øl sett. mens den andre har de sanert ut av sortemange. eneste du kan få nei til svar fra nøisom
 
Nøisom har svart på det jeg har spurt om uten problem før iallefall. Hyggelig han fyren som svarte meg iallefall. Send en mail og spør.
 
hei. har du forsøkt å sende en mail til nøisom å høre om det er mulighet å kunne lage denne til egen forbruk. jeg har 2 av nøisom sine øl. ene er i øl sett. mens den andre har de sanert ut av sortemange. eneste du kan få nei til svar fra nøisom

Posten du svarer på, er 5 år gammel;).
 
Neinei, jeg fulgte opp den som var nå nylig :p

hehe - gamle poster blir som nye:).

Trådstarter har ikke vært innom her på ca. 4 år. Oppskrifta på Nøisom porter kan jo stadig være interessant for andre, men han kommer neppe til å hjelpe oss å få tak i den:p.
 
Tilbake
Topp