• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Nokon her som driver med RC biler (skalabil)?

Waltz skrev:
Hmm. Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg skal få brukt denne i ølbryggingen..?

Sitte i sofaen, kjøre bilen borti foten til kone/kjæreste/veloppdradde barn etc, få de til å fylle en halvliter, sette den bak på bilen, og kjøre den tilbake til sofaen?
 
Waltz skrev:
Hmm. Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg skal få brukt denne i ølbryggingen..?

Om du ikkje er interessert, så er det vel ingen grunn å kommentere. Det er verdt et forsøk å sjekke om noken her inne driver med RC, og eventuelt kan vere interessert i bilen.

oyroy skrev:
Sitte i sofaen, kjøre bilen borti foten til kone/kjæreste/veloppdradde barn etc, få de til å fylle en halvliter, sette den bak på bilen, og kjøre den tilbake til sofaen?

Dette var for øvrig et bra forslag  ;D


Dersom moderator finner tråden upassande, så er det berre å fjerne den.

Sølve
 
SølveB skrev:
Waltz skrev:
Hmm. Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg skal få brukt denne i ølbryggingen..?

Om du ikkje er interessert, så er det vel ingen grunn å kommentere. Det er verdt et forsøk å sjekke om noken her inne driver med RC, og eventuelt kan vere interessert i bilen.

Vel, det er et eget underforum for snakk om ting som ikke er relatert til brygging (http://forum.norbrygg.no/index.php/board,18.0.html).
Antagelig hadde det vært bedre å plassert tråden der, heller enn i et underforum som er spesifisert til kjøp og salg av utstyr og råvarer til ølbrygging :)

SølveB skrev:
oyroy skrev:
Sitte i sofaen, kjøre bilen borti foten til kone/kjæreste/veloppdradde barn etc, få de til å fylle en halvliter, sette den bak på bilen, og kjøre den tilbake til sofaen?

Dette var for øvrig et bra forslag  ;D

Burde kanskje ha satt på kanter, eller laget støtter på «lasteplanet» så glasset står stødigere.
 
oyroy skrev:
Vel, det er et eget underforum for snakk om ting som ikke er relatert til brygging (http://forum.norbrygg.no/index.php/board,18.0.html).
Antagelig hadde det vært bedre å plassert tråden der, heller enn i et underforum som er spesifisert til kjøp og salg av utstyr og råvarer til ølbrygging

Klar over det, men eg la ut tråden med tanke på salg/bytte, ikkje for å prate om den. Dersom eg er heldig, så er det ein eller anna her inne som er interessert i å kjøpe eller bytte denne i bryggeutstyr, og då er ikkje tråden så malplassert likevel. Eg hadde vel fått kommentarer dersom eg hadde lagt ein salgstråd i et anna underforum òg. Men eg har full forståelse for at folk reagerer litt  ;)
 
Tilbake
Topp