Norbrygg søker interesserte til styreverv!

Lars

Norbrygg-medlem
Vi har i år satt ned en valgkomité som har i oppgave å finne gode kandidater til sentralstyret. Flere medlemmer i styret avslutter sine verv i vår, og vi ønsker friske krefter velkomne!
Valgkomiteen vil svært gjerne høre fra dere som kan være interesserte i å stille deres kandidatur!

Valget vil foregå på nett under årets generalforsamling som avholdes 30.mai kl.19.00. Mer info om dette kommer snart.

Som aktivt styremedlem kan du blant annet være med og bidra til å skape gode og spennende aktiviteter for hjemmebryggermiljøet og -kulturen fremover, og å utvikle kontaktnett mot samarbeidspartnere som sponsorer og mikrobryggeriene. Styremøter avholdes som utgangspunkt 1 gang hver måned, og avholdes oftest på nett (for tiden Skype), da vi blant annet gjerne ønsker at medlemmer i styret kommer fra flere ulike steder i landet.

Her er noe av det vi lurer på:
Hvilke(e) verv kan være aktuelle for deg?
Hva kan du bidra med?
Hvilke relevante erfaringer har du?
Hva motiverer deg for å være aktiv i styret i Norbrygg?
Hva er ditt favorittøl?

Ta kontakt på norbrygg.valgkomite @ gmail.com innen tirsdag 15.mai! :skitbra:
Vi tar også gjerne tips hvis det er noen som vet om noen som burde vært med.

I utgangspunktet er vi ute etter å finne kandidater til disse vervene:
- Arrangementsansvarlig
- IT-ansvarlig (tekniske løsninger)
- Kasserer/Økonomiansvarlig?
- Styremedlem

Om det kommer benkeforslag utover valgkomiteens innstillinger, må vi ha disse senest mandag 28.mai kl. 1900 av tekniske årsaker, siden valget skal foregå ved nettavstemning.
 
Lars skrev:
Valget vil foregå på nett under årets generalforsamling som avholdes 30.mai kl.19.00. Mer info om dette kommer snart.
[...]
[...] valget skal foregå ved nettavstemning.

Dette er i kveld. Jeg hadde tenkt å være med - over nettet - på generalforsamlingen, men enten er det ikke kommet noe mer info om dette, eller så har jeg klart å overse det.
Er det noen som har noen oppklarende pekere til hvor jeg finner mer info om både nettavstemningen og generalforsamlingen?
 
Generalforsamlingen vil ikke holdes i kveld, men det jobbes med ferdigstilling og innkallinger i nær fremtid.
 
Noe nytt om når det blir årsmøte? Vedtektene sier at årsmøtet skal avholdes innen utgangen av mai, og skal man regne med at vi får et par ukers varsel er det snart så kalenderen viser juli og fellesferie før det blir noe årsmøte.
 
Valgkomiteen har oversendt forslag til innstillinger til styrevalget i forbindelse med generalforsamlingen, med en rekke gode kandidater, men vet dessverre ikke mer om når dette blir holdt. Jeg stiller ikke til gjenvalg, og trakk meg ut av styret ved den opprinnelige datoen generalforsamlingen skulle holdes, 30.mai.
 
Tilbake
Topp