NRBL logo

Vi må jo ha en logo..

Noen som har mer enn 10% tegneferdighet som har lyst til å gå på oppgaven, eller skal vi lage det som en liten oppgave til neste møte? Alle må ha med seg eget forslag neste gang, og så drikker vi til vi er enige om hvem som kan brukes for lauget?
 
Hehe, høres ut som et bra forslag. Forsøker å sette sammen noe, men hadde vært gøy med flere forslag.
 
Romerike er kjent for sine slag i vikingtiden. Et tema med øl og viking er kanskje noe.
 
Har lekt meg litt med gimp, og kommet frem til dette forslaget. Jeg forsøkte meg med hjelm uten horn også, men det fikk jeg ikke til å fungere helt. Men denne tror jeg det kan blir noe av. Tegningen er stjålet fra Hårek om noen drar kjensel på hjelmen. Bør/kan tegnes om litt før den brukes for mye. Men dere skjønner tanken.

Men hvilken tekst skal det være, og hvor bør den plasseres?
 

Vedlegg

  • nrbl.jpg
    nrbl.jpg
    5,5 KB · Sett: 551
Spørs jo litt hvor stor logoen er da? er det stort nok kan man ha forkortelsen inne i glasset og mer info under kanskje?
 
Ikke dum den Eirik. Kanskje fått med litt skum? Tror også Nrbl kan stå i glasset, og hele teksten rundt eller noe?
 
Tja si det......
Ser jo nå at vi er to Eirik i lauget så da blir jo forvirringen total her...
 
We're all named Bruce, just to make things clear...

Har ikke skjedd så veeeeldig mye med den i det siste. Liter av kjeledepresjon etter at jeg klarte å ødelegge fine kjelen min.  :eek: Men skal se om jeg får gjort noe med den ganske så snart.
 
nrbllogo6.jpg


Prøver meg med en liten logo jeg også.
 
Tilbake
Topp