• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Ny bok om hvordan "Brygge klassiske øl"

Kjetika

Norbrygg-medlem
Hei

Jeg har nå skrevet ferdig en bok, "Brygge klassiske øl", som jeg ønsker å selge videre til alle dere øl entusiaster.

Etter mange års interesse for ølbrygging har jeg enda ikke funnet noen bok som dekker innholdet i denne boken.

Boken er for litt viderekommende ølbryggere, som ønsker å brygge øl etter riktige typedefinisjoner. Men den vil også treffe de som bare vil lese om forskjellige øltyper. Jeg har brukt NORBRYGGs typedefinisjoner som utgangspunkt, og beskriver hver øltype med litt historie og hvordan den kan brygges. Den er ikke uttømmende om temaet, men er laget leservennlig og bryggevennlig.

Jeg ser for meg at den kan være en "arbeidsbok" for den enkelte brygger, og at den kan brukes i både forberedelser og under brygging. Eller den kan rett og slett være for den som bare vil lære mer om øl og de forskjellige typene.

Boken koster kr 269,- og frakt tilkommer kjøper (ca 45 kr pr forsendelse)
Du kan sende meg en pm på dette forumet, eller en epost til kasaforlag@gmail.com, med adresse og telefonnummer, så vil jeg be om riktig sum i Vipps og sende den til deg i posten.

For å tekkes reglene på forumet, må jeg opplyse om at jeg allerede har solgt noen eksemplarer i andre medier, og vil fortsette med det, og forhåpentligvis også få noen eksemplarer inn i bryggebutikker og bokhandlere. Men siden jeg selger flere eksemplarer av samme slag, så håper jeg at det er innenfor reglementet.

Jeg har lagt ved en liten smakebit fra boken som gir et inntrykk av hvordan boken er bygget opp.

Mvh Kjetil Kåsa

Vedlegg

• Bok-Brygge klassiske øl-utdrag3.pdf
    1,4 MB · Sett: 176
Sist redigert:

Kjetika

Norbrygg-medlem
Da har jeg nettopp mottatt flere bøker fra trykkeriet.
Send meg navn og adresse, + tlf nr, så sender jeg et Vippskrav og boken i posten.

Mvh
Kjetil

#kaasa_kjellerbryggeri

Topp