Ny logo i anmarsj

John P

Norbrygg-medlem
Da sitter jeg med Biffen å lager våres nye logo. Denna blir bra, og vi kan bruke den til mere siden den blir vektorisert. Bilde kommer til den som venter..
 
Da ble den ferdig, og rå bra!
hy8ehy9y.jpg

Denne er laget høyoppløselig også, så vi kan trykke større saker.
 
Med tanke på trykking, så blir det noe mellomlegg mellom de 19l hjemmebrygg de skal få. Er dette noe vi tar fra felleskassa, eller tar vi en engangs sum?
Er det noen tanker om t-skjorter v.s pique-skjorter? T-skjorter er letter og billigere å trykke på..
Har størrelser på fra de forrige t-skjortene, men er det noen som har gått opp eller ned en størrelse, eller ikke har sendt inn størrelse, så send meg en pm med dette.
:innlegg:
 
Genial ide, John! :-D

T-skjorte eller piquet spiller ingen rolle, men gjerne den største som finnes ;-)
 
Glitrende flott logo!

Koser meg spesielt å se at noen nok har brukt litt "klipp og lim" fra klassisk, japansk tresnitt, med bakgrunnen... ;-)

...og jeg går gjerne opp en størrelse fra sist.
 
Dæven han søkki - deinn dær va no nåkka så innihælsikes jævla schtiilig.  Æ e igroonn litegrainn avensjuk akkurat no!  Applaus, Applaus!
 
Takk takk! Tok litt av ideen til Eirik om vikingskipet som seilte ut et øl glass som han pratet om, og la til mine egene, så fikk jeg Biffen (designern) til å tegne opp for meg. Jeg digger de asiatiske bølgene Morten, så de måtte med, som øl da;).
 
:amen: Denne blei bra, knalljobb...
Hvis alle skal ha ei skjorte hver så spiller det jo liten rolle, men jeg kunne tenkt meg og ha en av hver, dog helst pique? hvis kun en...

Ja tipper noen fikk litt trange gensere sist, da de nok var litt liten i størrelsen, ser den jeg har og det er XL, den passer forøvrig...

Èn ting til, skulle vi prøve og ha glass med NRBL logo også??
 
Kan se hva han kan trykke. Forrige gang var det jeg som rotet med størrelser. Sorry..
 
Tøff logo! De asiatiske bølgene ligner umiskjennelig på bølgene i The Great Wave off Kanagawa av Hokusai.
 
Disse Asiatiske bølgene har jeg aldri hørt om, men for meg ser det ut som øl`et fra forrige julebord i NRBL :fyflate:
 
:amen: :amen: :amen: :amen: :amen:

Dette var bra. Som Ronny sier hvorfor ikke en av hver. Dersom i vanlig størrelse, trenger jeg L.

Klart en uniform for NM for bryggelauget.
 
Det kommer snart mer info. Det er noen små beslutninger vi skal ta i neste møte.

Blant annet om prosedyre for flaske og etikettkonkurransen. Så vil mer info bli lagt ut.
 
Tilbake
Topp