• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Nye 0,5 L brune glassflasker, 4,6 kr pr stk

Da en annen trådstarter allikevel ikke vil bestille ølflasker vil jeg og en medbrygger bestille en pall med 0,5 L brune glassflasker fra www.nordickpack.no, hvis det er stor nok interesse.
Pris er 4,2 kr pr styk (inkl mva, flaskeavgift og frakt).
Det vil være en del jobb med organisering av dette og vi vil derfor selg de for 4,6 kr pr flaske. Vi må minst bli kvitt 14-1500 flasker for å gjennomføre det.
Flaskene leveres ikke i kasser, med nordicpack selger pappkasser som rommer 12 flasker (de skal vistnok være solide nok til å tåle fulle flasker). De koster 10,5 pr kasse og selges i esker a 25 stk (det må altså være en del som er interessert i kasser om vi skal bestille det også).

Flaskene må hentes (sør) på Nesodden (ca 15 min kjøring fra Vinterbro).

Send PM med ønsket antall flasker og evt pappkasser, så gir vi tilbakemelding om det er nok interesse for bestilling.
 
Nå var det jo selvsagt for sent å redigere, men 120 flasker og 10 kasser var jo et mye smartere antall, så da sier jeg det i stedet :)
 
Hei!

Er også interessert i 120 flasker og 10 kasser hvis det blir noe av!!!

Kenneth
 
Hvor mange ble det bestilt (eller - hvor mye mangla vi for at det skulle bli gjennomførbart)? Skulle det komme til nok folk så det blir aktuelt etterhvert er jeg fremdeles med.
 
Jeg holder tellingen med hvor mange som viser interesse, men da jeg holder på å forberede meg til disputas så kommer jeg uansett ikke til å gjøre noe før etter påske. Skulle det bli nok interesserte så prøver vi å få til en bestilling etter påske.
 
Tilbake
Topp