1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Nye økonomirutiner i Norbrygg

En tråd i 'Styret informerer' startet av gustavf, 10 Nov 2013.

  1. gustavf

    gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

    Dette er stort sett kun aktuelt for de som er involvert i arrangementer eller på andre måter gjør jobb for Norbrygg, men for å samle all informasjonen på et sted, legger jeg det ut her. Styret har det siste halvåret jobbet en del med å få på plass rutiner rundt økonomien, som gjør at vi kan fortsette å vokse. En del av dette har vært å sette ut en del av økonomifunksjonen til et ekstern regnskapsbyrå, og da er det noen rutiner som må legges litt om (og som kanskje kan oppleves som litt mer tungrodde enn de var før).

    Norbrygg har ny fakturaadresse. Den nye fakturaadressen er:
    Norbrygg
    c/o Antonsen regnskapsbyrå
    8140 Inndyr

    Fakturaer som gjelder arrangement eller andre prosjekter skal være påført prosjektnummer som vår referanse. Styret eller arrangementskomite kan opplyse om riktige prosjektnummer.

    Rutiner for innsamling av inngangsbilletter o.l. skal avklares med styret eller regnskapskontoret på forhånd. Vi håper å ha på plass en nettbasert løsning for billetter rimelig raskt.

    Utlegg og kjøregodtgjørelse refunderes mot bruk av riktig skjema og vedlagt dokumentasjon. Skjemaet skal signeres av leder eller økonomiansvarlig i styret før utbetaling gjøres. Kostnader skal være godkjent på forhånd. Ved utbetaling av kjøregodtgjørelse, brukes statens satser. Skjemaene er vedlagt her.
     

    Vedlagte filer:

Del denne siden