Nye øl lanseres under Gladmat 25. - 28. juli i Stavanger

sand

Norbrygg-medlem
Gladmat nærmer seg med stormskritt.
Jeg tar turen ut fjorden onsdag og blir til torsdag, så om noen andre her inne på forumet tenker å tilbringe onsdagskvelden på Cardinal gi meg en lyd.
Men over til det vesentlige:

Jeg vet det kommer ett nytt øl (Bombay, India Pale Ale) fra Berentens som lanseres onsdag. De har ølsmaking fra kl. 1700.
Om dette er åpent for alle, eller er med påmelding/invitasjon, vet jeg ikke.

Lervig lanserer også nytt øl (Hoppy Joe, American Red Ale) som kommer torsdag kl. 12.00
I tillegg til det har Lervig ølsmaking hver dag. Klippet fra fjasboka:

Vi arrangerer ølsmaking med bryggmester Mike Murphy under Gladmat.
Smakingen inkluderer 8 forskjellige Lervig øl, med kommentarer og tips fra Mike.
Kun 30 deltakere pr smaking.
300,- pr person.
Onsdag / Torsdag 14.00 – ca 15.30
Fredag / Lørdag 12.00 – ca 13.30
Påmelding til post@lervig.no
Første mann til møllen…
 
Aaaarg!

Jeg har "ferie". Hvorfor iall verden ble jeg sittende alene igjen kontoret? Nå ryker ferien bort til å regne på anbud etter anbud på stress-fabrikken.  :bank2:
 
Freddy skrev:
Aaaarg!

Jeg har "ferie". Hvorfor iall verden ble jeg sittende alene igjen kontoret? Nå ryker ferien bort til å regne på anbud etter anbud på stress-fabrikken.  :bank2:
Whaat? Kan du ikke bli med i år? :(
 
Aleksander_B skrev:
Freddy skrev:
Aaaarg!

Jeg har "ferie". Hvorfor iall verden ble jeg sittende alene igjen kontoret? Nå ryker ferien bort til å regne på anbud etter anbud på stress-fabrikken.  :bank2:
Whaat? Kan du ikke bli med i år? :(

Det finnes ikke nok timer i døgnet for å klare anbudsfristene. Det å snike seg ut noen timer burde gå greit.... Problemet er hva jeg evner å produsere etterpå.
 
ingenting er vel så effektivt på kreativiteten enn en liten ølsmakingspause midt inni kaoset!?!
 
pga uforutsette/uplanlagte hendelser har jeg ikke vakt likevel.
har derfor sikret meg billett kl. 14:00 på Torsdag jeg og ;-)
 
Dette var kjekt!! -mye folk og godt øl.
Ble også veldig positivt overrasket over den Triple IPA'en Lervig / Mikkeler har laget.. -For min del holder det nok med et lite glass av denne da 14% ikke bør drikkes fra halvliterglass..

557497_10151116789045266_103239921_n.jpg


Mike sa også at han  jobber med et lav-alkohol alternativ. Foreløpig selges den kun på Cardinal (og koster nesten det samme som øl med vanlig alkohol-prosent) men hans mål er at det skal kunne selges i butikkene for 10-14,-  Det vil da være et lav-alko alternativ med antydning til Lucky Jack-smak.
 
Tilbake
Topp