Nyhetslansering i spesialbutikk 15.10

Hmm.. Kommer meg ikke på spesialpol før den 20. Mææææget spændt på om det ennå er godbiter igjen da. Lov å håpe, si! :)
 
Westvleteren på polet? Hvordan i heiteste har de fått til det?

Forvent kø! Det har vel vært norske utesteder som har solgt Westvleteren 12 til over tusenlappen pr flaske.
 
Er ikke så bekymret for å ikke få tak i WV12, er desto mer keen på noen flasker Cantillon merker jeg..
 
Nei polet i Halden tror jeg er Norges dårligst ølpol. tipper at de har ca 20-30 øl stående. Og har ikke fornyet noen av slagene på evigheter. Fint at jeg systembolaget 25 min unna.:beercheers:
 
Hm, kanskje jeg skal jekke flaska jeg har stående av W12 dagen før (i anledning bursdagen min) for å vurdere om det er verdt det å bruke 200 kr på flere flasker...
 
Nei polet i Halden tror jeg er Norges dårligst ølpol. tipper at de har ca 20-30 øl stående. Og har ikke fornyet noen av slagene på evigheter. Fint at jeg systembolaget 25 min unna.:beercheers:

Da har du et luksusutvalg ifht mitt lokale pol :D siste skrik i hyllene der er erdinger weiss såvidt etter å ha sjekket sist.
 
Burde kanskje tatt en kåring? Norges dårligste pol?
Jeg har en veldig god kandidat her i trondheim, men i følge ryktene er Kirksæterøra visstnok er hakket verre.

Kjipt at man ikke kan bestille/holde av noe fra listen. Jeg er bundet til jobb i dag, litt som ett tilbud rettet mot NAV'ere og studenter i bynære strøk. Urettferdig :(
 
Burde kanskje tatt en kåring? Norges dårligste pol?
Jeg har en veldig god kandidat her i trondheim, men i følge ryktene er Kirksæterøra visstnok er hakket verre.

Kjipt at man ikke kan bestille/holde av noe fra listen. Jeg er bundet til jobb i dag, litt som ett tilbud rettet mot NAV'ere og studenter i bynære strøk. Urettferdig :(

Det er vel snakk om prioritering ;)

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
 
Dom kvoterte ølene gikk rimelig kjapt i bergen även om dom satte ned kvota på WV12 til 3 flasker, og WV8 til 2 flasker, 1 på resten :)
 
Uansett er det dårlig butikk i mine øyne at det er kun en håndfull av befolkningen som skal ha tilgang til dette. Når de først skal ha monopol mener jeg at varene de selger skal være tilgjengelig for alle, ellers får de la være. Makan... ikke bitter neida..
 
Saklig opplegg. På Aker brygge hadde det vært mellom 70 og 100 folk i ti-tiden. Skrapa for Cantillon og Westvleteren. Fikk med meg litt 3 fonteinen og ymse annet.
 
Tilbake
Topp