• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

o2 utstyr ønskes kjøpt

Følg evt med på ebay.de... Kjøpte selv 2kg medisinsk flaske med regulator (fast på ca 3 lpm) til rundt 1000 ink frakt. Sauerstoff flaschen sin det;D

Litt for mye trykk kanskje men med den minste luftesteinen i ss funker det greit vil jeg tro.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 2
 
Med mindre du gjør noe helt galt, eller det er lekkasje, vil 2kg holde til en livstid av O2-tilsetninger på hjemmebryggernivå.
 
Marius.H.Steen skrev:
Med mindre du gjør noe helt galt, eller det er lekkasje, vil 2kg holde til en livstid av O₂-tilsetninger på hjemmebryggernivå.

Jeg vet, men det var ikke spørsmålet..
 
Såpass? Jeg trodde min O2 ville vare evig, inntil noen på en fest skulle puste ren O2 og tømte hele greien, så jeg må nå fylle min likevel.
Påfyll skjer vel helst hos dykkerbutikker eller hos helsevesenet, eller hvor har du fylt din Gahr?
 
Marius.H.Steen skrev:
Såpass? Jeg trodde min O₂ ville vare evig, inntil noen på en fest skulle puste ren O₂ og tømte hele greien, så jeg må nå fylle min likevel.
Påfyll skjer vel helst hos dykkerbutikker eller hos helsevesenet, eller hvor har du fylt din Gahr?

Bergen Froskemanncenter. I Industrihuset på Laksevåg. Det skal sies at tanken aldri har vært 100 % full.
 
Tilbake
Topp