Oatmeal stout

Hei! Etter å ha lest om oatmeal stout i "Brew your own" fikk jeg veldig lyst til å brygge det!
Men jeg lurer på,- finnes det noen kommersielle eksemplarer av denne øltyper på polet? Jeg finner ingen..
Eller er det noen der ute som har et hjemmebrygget eksemplar av denne stilen de kunne ha sendt meg?
Nå er det vel ikke lov til å kjøpe alkohol av hverandre, men jeg sender gjerne hjemmebrygg fra egen produksjon tilbake! (Akkurat nå har jeg en IPA på flaske..)  :skitbra:
 
Ha, selvfølgelig! Jeg så meg blind på polets utvalg, og dette er vel øl man får i butikken? Jeg har ikke sett den i mitt distrikt, kun NØ Wit og Bitter som går igjen her
 
Trenger ikke svar på min forrige post, jeg ser selvfølgelig etter at kjapt søk at denne ølen har 4,5%, og burde da være mulig å få fatt i på butikk! Bare ikke på Toten..
 
Eller hva med

loebrygg skrev:
En Obama honey ale, 4 uker siden sist flaske. Fortsatt ikke blitt helt venn med den utpregede honningsmaken
Det fine med øl som ikke er en favoritt er at jeg kan smake hva lagring gjør med ølet. De andre bryggene jeg har lagd har gått ned på høykant når etter første flaske er åpnet 

Her og, siste flaske(ne) igår
samt


upload by hcloberg, on Flickr


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Trond: om de kniper skikkelig til, så har vi NØ sin på lokal meny her ....
kunne alltids stappet par i en servicepakke med godt med bobleplast :)
 
Flygel skrev:
Trond: om de kniper skikkelig til, så har vi NØ sin på lokal meny her ....
kunne alltids stappet par i en servicepakke med godt med bobleplast :)

Takk for det Flygel! Jeg får ta en grundig titt på de største butikkene i distriktet først, men da har jeg det i bakhodet!  :)
 
Tilbake
Topp