Øl-bok lansering (All Verdens ØL) på Beer Palace 19/10-09 kl. 16:00 - 19:00

Riis'en

Dommer
Velkommen til en uhøytidlig lansering av den nye ølboka; ALL VERDENS ØL

Boka er det ultimale oppslagsverk for servering og servicenæring, dagligvare og
privatpersoner med sans for tidens trend; ØL!

1700 ølsorter fra 800 bryggerier
Flere bryggerier fra inn – og utland er til stede denne kvelden, og presenterer
noen av de mange øl som er omtalt i boka.
BEHAGELIGE PRISER – OVERRASKELSER – SALG AV BØKER - SMAKSPRØVER
Et samarbeid mellom Cappelen Damm og Espen Smith
www.espensmith.com

Undertegnede kommer til å stå der med smaksprøver :)

Hilsen
Andreas
 
Godt utvalg av nye ølbøker denne høsten! Håper virkelig dette betyr at stadig flere nordmenn får øynene opp for mangfoldet i ølverdenen, og for kvalitetsbryggerier av både innen- og utenlandsk herkomst. Gjerne også at flere prøver seg på hjemmebrygging! (At folk brygger hjemme betyr ikke nødvendigvis at vi slutter å KJØPE kvalitetsøl - den ene interessen "trigger" den andre.) Folk som frekventerer dette og andre ølfora er vel likevel ikke de mest aktuelle å frelse - vi er jo frelst allerede!
:godtoel:
 
Sigmund skrev:
Folk som frekventerer dette og andre ølfora er vel likevel ikke de mest aktuelle å frelse - vi er jo frelst allerede!
:godtoel:

Hehe, 'preaching to the choir' ;D

Jeg var der igår, og det var også Andreas, Steinarja, en kamerat av meg og bl a hele Norøl-styret. Boken så ordentlig fint ut og tar ikke for seg bare sånne kjedelige massepilsnerøl. Tok et kikk på sidene som gjelder nederlansk øl som 'stikkprøve' og der stod ikke Heineken oppført engang, mens det sto et bilde av Grolsch sin hveteøl, samt en hel del øl fra mindre bryggerier. Det var også en del interessante smaksprøver, bl a Silly Saison og noen flasker molekulærgastronomisk øl (husker ikke helt navnet på det). Jeg regner med at det kommer bilder i Norøls Ølgjerd da formann Vidar Johnsen var flittig i gang med kameraet sitt.  :yes:
 
Tilbake
Topp