Oljete følelse i munnen etter smaking...??

Har nylig brygga ein IPA som gjev meg ein oljete følelse i munnen når eg smakar på det, ølet ha stått til gjæring i 5 dagar. Kva kan grunnen være? Er dette noko som vil forsvinne?? Dei foregående brygga mine har ikkje vore slik....

Det kan være diacetyl. Legg ut oppskriften, koketid og gjæringstemperatur, så vil det bli lettere å finne synderen.

Brukte 5,4kg pale malt + 0,44kg caramel, kokte 60min og har gjæret i et rom som meget stabilt holder 18 grader. Det einaste som er nytt i forhold til tidligare brygg er bruken av gjær, har tidligare brukt tørr men dette er første gangen med flytende. Fikk ikkje tak i WLP001 så eg måtte bruke 002, lagde ein starter på ein liter med to ganske ferske rør med gjær som sto på magnetrører. 21 liter i gjæringskaret. OG: 1.066, FG: 1.019.

Får håpe dette er noko som vil gå seg til etter litt tid for både smak og lukt er meget god. No har ikkje eg smakt på øl som har masse diacetyl i seg så eg veit ikkje kva eg skal kjenne etter men eg klarer ikkje å plukke opp noen klare u-smaker eller lukter.

Torga skrev:
FrodeAanes skrev:
ølet ha stått til gjæring i 5 dagar. Kva kan grunnen være?

Tror nok du selv sier årsaken hær  ;)
Ja. må da bli rimelig bra fart på restgjæringen når den får 37 grader og næring :)
drikk litt for mye av dette, og du må sove på magen uten dyne ;)

Etter litt googling har eg funne ut at denne gjæren kan produsere ein del diacetyl, bør eg derfor sette gjæringsdunken varmere nokre dagar etter sekundærgjæringa er ferdig?? I tilfelle, kor varmt og kor lenge??

Du kan jo begynne med å la ølet gjære ferdig, 14 dager...

RDWHAHB ikke WHAFHB ;)

Åpna gjæringskaret i går for å tilsettje den siste humla og måtte snike meg til ein smak og jammen er den oljete følelsen vekk ;) Nå smakar det berre fantastisk amerikansk humle og eit hint av multer  :ilike:

Tilbake
Topp