Ølkasser - laget til 20x0,5

Flere enn meg som trenger kasser tilpasset hjemmebryggere som kan stables stødig? Jeg har fått en lokal attføringsbedrift til å lage noen prøvekasser, og får prisen vesentlig ned om vi får til volum! Holder til i Oppland. Noen som er interesserte, antall kasser? Og hvilken pris pr kasse er fornuftig?
 

Vedlegg

  • 2013-12-07 19.08.23.jpg
    2013-12-07 19.08.23.jpg
    1,9 MB · Sett: 2.588
  • 2013-12-07 19.08.33.jpg
    2013-12-07 19.08.33.jpg
    1,8 MB · Sett: 2.589
Ikke dumt tiltak!  Kan være interessert i noen kasser om prisen ikke er for høy.
 
Det koster 99 kroner for en enkel plastkasse på bryggselv. Det synest jeg er dyrt siden jeg i tillegg må ut med ca. 50 kr per kasse i frakt. Til sammenligning så koster plastkasser i butikken 16 kr i pant.

Fine trekasser forresten. Sammenlignet med plastkasser fra bryggselv så ville disse være verdt mer enn 99 kroner. Men det blir for dyrt dersom folk er avhengig av å få de sendt i posten

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Emwul: Om du ønsker å selge plastkasser for Bryggselv kan du vel gjøre dette i en egen tråd? Vi vet alle som brygger at disse kassene selges i plast. Jeg har lagt ut denne tråden for å få med flest mulig, slik at jeg og de som ønsker kan få lavest mulig pris.

Jeg har bedt denne attføringsaktøren om å lage trekasser etter mål for å ha et alternativ til grimme (men praktiske) plastkasser. Jeg kommer til å beise antikk, samt sette egen logo på kassene, de blir da samtidig rekvisitter og møbler i hjemmepuben/bryggeriet mitt!

Tim: Hva er en pris som er akseptabel? Kassene kan bringes fraktfritt til Oslo, jeg kan også ta med til Gol hvor jeg er 1 gang pr uke. Etter hva jeg er opplyst er materialkostnaden pr kasse ca 60,-.
 
Heisann

Jeg tar gjerne noen kasser, gi meg en pris så kan jeg gi deg eksakt anntall. Jeg synes dette er et meget godt alternativ til plast:)
Henter helst i Oslo.

Olaf
 
Jeg er har lyst på, vil gjerne vite pris og om de kan leveres flatpakket, jeg kan skru selv og det hjelper kanskje også på prisen og frakten  :yes:
 
Hmm, hva er akseptabel pris. Det var et vanskelig spørsmål..
Hva prisen blir avgjør nok hvor mange jeg kjøper.
 
Jeg er veldig interessert i noen sånne, avhengig av prisen selvsagt, at de kan leveres fraktfritt i Oslo gjør det veldig interessant
 
Synes også det virker interessant. På bildet ser det ut som flaskene stikker over kanten, slik at de ikke kan stables. Stemmer det?

Elling
 
Elling skrev:
Synes også det virker interessant. På bildet ser det ut som flaskene stikker over kanten, slik at de ikke kan stables. Stemmer det?

Elling
Ser på bildet at bordet i bunn ligger horisontalt og fungerer som avstivning til bunnbordene. Dvs at ved stabling vil flaskene stikke over kanten på øverste kasse, men kassene kan allikevel stables.
 
Elling: Kassene er designet slik bevisst. Om du ser på det ene bildet så står det to kasser oppå hverandre. Den underste kassa har ølflasker i. MEN: det er et lite hulrom under gulvet i kassen, dette fører til at den kan "tres nedpå" kassen under, og står derfor mye mer stabilt! På denne måten kan du sette mange kasser oppå hverandre uten å være redd for at de forskyver seg om du kommer bortpå.  :biersmile:
 
Er de høye nok til å kunne stables med Nøgne Ø-flaskene? Kassene jeg har fra Bryggselv tar de fleste halvlitere, men de fra NØ er akkurat litt for høye til at kassene kan stables.
 
Tim skrev:
Hmm, hva er akseptabel pris.  Det var et vanskelig spørsmål..
Hva prisen blir avgjør nok hvor mange jeg kjøper.

Samtidig er det antall interesserte/antall kasser som avgjør pris! Håper å få prisen ned til 150,-/kasse (første antydningen jeg fikk om jeg bestilte alene var det dobbelte..). Sammenlignet med 99,- for plastkasser og gjerne en 50lapp i frakt på toppen er dette definitivt akseptabelt for meg. Hva tror dere andre?
 
Jeg er interessert i slike kasser om ikke prisen blir for høy. Kr. 100-150 pr kasse er det jeg kan legge i slike kasser.
 
Tilbake
Topp