Ølkraner etc - Micro-matic.se

Hei, Jeg kontaktet like så godt Micro-matic for høre om de selger til privatpersoner.
Her er svaret:

Vi har en återförsäljare i Norge för våra produkter som du finner på www.micro-matic.se

Dem heter Crecon AS och vår kontaktperson där är Trond.
http://www.crecon.no/default.htm
Hans kontaktuppgifter är:

Trond@crecon.no
Tel: 66775153
Mobil: 91162059

Han hjälper dig med alla dina frågor du kan tänkas ha.

Med vänlig hälsning / Med venlig hilsen / Kind regards
MM Service Center AB
Magnus Persson
Sales Coordinator
 
Jeg har også sendt mail med forespørsel på produktene hos Micro-matic til Crecon.
Ser de har billige Co2 regulatorer hos Crecon også. Dere hører fra meg!
 
Ditto.
Ba ham likegodt logge seg inn på Norbrygg og informere om hva de kan tilby oss. Kanskje rabaterte priser for hjemmebryggere? De bør i det minste være konkuransedyktige på leveringstida i forhold til USA!
 
Bård skrev:
Ditto.
Ba ham likegodt logge seg inn på Norbrygg og informere om hva de kan tilby oss. Kanskje rabaterte priser for hjemmebryggere? De bør i det minste være konkuransedyktige på leveringstida i forhold til USA!
Smart! Håper det kommer noe fornuftig ut av dette, de har masse digg utstyr hos micro-matic! Jeg handler heller lokalt enn å vente i votter og vinter på noe fra Statene!
 
Lovende!! skal bli interresant å se prisnivået på dette, og hvor enkelt det er for oss å handle igjennom disse.
Hadde virkelig vært fint med et reelt alternativ til statene gitt.
 
neslekkim skrev:
Lovende!! skal bli interresant å se prisnivået på dette, og hvor enkelt det er for oss å handle igjennom disse.
Hadde virkelig vært fint med et reelt alternativ til statene gitt.
Ser at Co2 regulatoren hos de er ca halve prisen i forhold til konkurenter.. (ca 500)
 
Bård skrev:
Ditto.
Ba ham likegodt logge seg inn på Norbrygg og informere om hva de kan tilby oss. Kanskje rabaterte priser for hjemmebryggere? De bør i det minste være konkuransedyktige på leveringstida i forhold til USA!
Har du hørt noe fra han fyren i Crecon? Ingenting i min mailboks hvertfall...
 
Eeh.. Jeg snakka med ham ett halvt minutt i dag på tlf.. Han skulle ringe opp igjen. Nå har jeg sluttet å vente på telefon i kveld. Ingen Mail heller..:-/
 
Enten veldig stressa, eller så er ikke vi noen de ser at de skal selge til.

Forsøkte web-shoppen i Sverige. Der lå det mye, men ikke priser. Mulig de krever innlogging først.
 
Roger skrev:
Enten veldig stressa, eller så er ikke vi noen de ser at de skal selge til.

Forsøkte web-shoppen i Sverige. Der lå det mye, men ikke priser. Mulig de krever innlogging først.

Håper på midlertidig stress :), Har de løsning for å selge til oss, så har de iallefall en bra kundemasse skulle man tro, om prisene er gode..
 
VillWonka skrev:
Hei, Jeg kontaktet like så godt Micro-matic for høre om de selger til privatpersoner.
Her er svaret:

Vi har en återförsäljare i Norge för våra produkter som du finner på www.micro-matic.se

Dem heter Crecon AS och vår kontaktperson där är Trond.
http://www.crecon.no/default.htm
Hans kontaktuppgifter är:

Trond@crecon.no
Tel: 66775153
Mobil: 91162059

Han hjälper dig med alla dina frågor du kan tänkas ha.

Med vänlig hälsning / Med venlig hilsen / Kind regards
MM Service Center AB
Magnus Persson
Sales Coordinator
Kanskje en ny kontakt hit vil skape litt action????  >:D
 
Odland skrev:
Stoppet visst helt opp dette her. Synd - var fine priser.
Jeg er ikke værre på det enn jeg sier i fra til micro-matic om den dårlige servicen hos deres medsammensvorne i Norge.. Så får det heller bli som det blir.. Useriøse aktører er ingen tjent med.
 
Tilbake
Topp