Ølsett Gahr Edition på plass!

Tror dette betyr at jeg må teste all-grain brygging ved neste brygg.

Kun ekstrakt så langt i "karrieren"...
 
Odland skrev:
Da var ølsett signert vår alles Gahr ankommet Bryggselv.no:
http://bryggselv.no/index.php/cPath/73
Norgest beste ølsett? La bryggingen begynne!
Artig, Odland  :)
Har ikke brygga wit så langt i min knapt svangerskapslange bryggekarriere, så da kan en fort bli frista til å prøve et ølsett à la GS-G. På andre siden så er jeg ikke så himla glad i Saaz-humle, så det spørs om det beste likevel er å brygge ut fra en oppskrift, men slik at en får velge humle etter egen smak. På andre sida blir en jo både fort frista av slike spennende sett samt at en får lyst å støtte bryggselv pga initiativet.
 
Herlig!! Skal benytte meg stort av dette glimrende tilbudet. Oppskrifter fra en av de beste i landet. Glede
 
Mengden med Saaz i settet er svært liten, så det går sikkert bra (reklame, reklame)!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Jeg har brygget American Brown ale settet. Skal tappes på fat i morgen. Har tatt en SG-test, ligger på 1,012-1,010. Smaker herlig!

Løp og kjøp!
 
Aleksander_B skrev:
Jeg har brygget American Brown ale settet. Skal tappes på fat i morgen. Har tatt en SG-test, ligger på 1,012-1,010. Smaker herlig!

Løp og kjøp!

Ahrg... din kødd  ;) Har ikke stor nok kjele til 25 liter. Skulle kjøpt ny kjele bare for å få brygga dette settet. Blir dog et litt dyrt øl siden jeg stort sett bare brygger / trenger å brygge 15 - 16 liters batcher.
 
Tilbake
Topp