• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønsker flasker i Trondheim

Kenneth N

Norbrygg-medlem
Grunnet mye fritid de siste par månedene har jeg fått brygget mer enn normalt, og da trenger jeg flasker!

Noen som har vanlige tomflasker stående i Trondheim, som de ønsker å kvitte seg med? Kan betale med en flaske eller to med hjemmebrygg :)
 
Ta å høre med restauranter eller pubber i midtbyen. De kaster en god del flasker som det ikke er pant på. Det gjorde jeg..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Rutof skrev:
Gå til fin nærmeste butikk og kjøp tomflasker. Du betaler bare panten

Dette er gjort før, men har blitt møtt ganske negativt av butikkansatte dessverre... Kanskje jeg bare var uheldig!
 
Kenneth N skrev:
Dette er gjort før, men har blitt møtt ganske negativt av butikkansatte dessverre... Kanskje jeg bare var uheldig!

Alt kan kjøpes. Gå til nærbutikken du handler mest på. Prat med den som er sjef og ta med noen flasker med brygg.

Alternativ så er et triks å se etter kjedebutikker som har unormalt godt utvalg. Der er det noen som vil forstå deg.
 
Kenneth N skrev:
Rutof skrev:
Gå til fin nærmeste butikk og kjøp tomflasker. Du betaler bare panten

Dette er gjort før, men har blitt møtt ganske negativt av butikkansatte dessverre... Kanskje jeg bare var uheldig!

Jeg har hentet flasker på tider med få kunder, slik de ikke har alt for mye å gjøre på  :)
 
Ordnet det seg med flasker?

Antikvariatet legger ut flaskene i benken som er langs veggen utenfor. Tror de gjør det hver kveld. En jeg kjenner har hentet rundt 100 flasker tilsammen derfra i løpet av nokså kort tid.
 
Nei må få det ordna denne uka, ikke så lenge til juleøllet skal på flasker! Skal få sjekka ut antikvariatet i mårra
 
Jeg handlet på Rema Vikelvfaret sist. De hadde til og med opplegg på kassa for å selge ut pant. Jeg måtte begrense meg til 8 kasser pga plassproblemer, men de hadde mye mer.
 
Tilbake
Topp