• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes kjøpt: stort kjøleskap uten frysedel.

Som tittelen sier, trenger et skap som rommer 60l tønne til gjæring. Til en normal pris. Håper noen har noe stående, som de vil kvitte seg med.

Vi kan hente selv. :)
 
Ta en tur til nærmeste søppelmottak. 75% sjanse for at skapene der virker. 85% hvis du finner et farget skap. Og siden du får det gratis, er det bare å komme tilbake å bytte hvis det ikke virker.
Selv gjorde jeg dette og traff blink på første forsøk, et helt perfekt kjøleskap uten frysedel, med vifte og som nå tjenestegjør som kegerator.
 
Har vært en liten tur innom Elkjøp på Ullevål og den lokale avfallsstasjonen uten hell, får håpe finnbonanzaen gir litt svar snart.
 
Du må på haraldrud. Kombineres gjerne med en tur på biltema.:) Ps. Har også funnet co2tanker på haraldrud.:)
 
hva med dette?
http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=41463297&searchQuery=
 
Sendt epost angående kjøleskapet der, men får vel forsøke haraldrud. :) Av 8 meldinger, har jeg kun fått svar fra én bruker på finn.no

Hva med brobekk? Litt mer i mine trakter.
 
Da jeg trengte kjøleskap la jeg inn annonse på finn.no og fikk en haug svar. Jeg kunne ikke legge inn "Ønsket fått", så jeg måtte legge inn "Ønskes kjøpt" med 1,-.
 
Forsøkt dette også nå. Får Speidelen i neste uke, og vil helst ha god kontroll på gjæring nå som varmen virkelig tar av. STC og alt er jo klart, mangler bare kjøleskapet.
 
Tilbake
Topp