1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.
    Fjern notisen
  3. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Ønskes kjøpt: stort kjøleskap uten frysedel.

En tråd i 'For privatpersoner' startet av borander, 6 Mai 2013.

1. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Som tittelen sier, trenger et skap som rommer 60l tønne til gjæring. Til en normal pris. Håper noen har noe stående, som de vil kvitte seg med.

Vi kan hente selv. :)

2. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Beklager en liten leif i tittelen her, la ut fra Tapatalk.

3. Rune Alm

Rune Alm
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ta en tur til nærmeste søppelmottak. 75% sjanse for at skapene der virker. 85% hvis du finner et farget skap. Og siden du får det gratis, er det bare å komme tilbake å bytte hvis det ikke virker.
    Selv gjorde jeg dette og traff blink på første forsøk, et helt perfekt kjøleskap uten frysedel, med vifte og som nå tjenestegjør som kegerator.

4. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har vært en liten tur innom Elkjøp på Ullevål og den lokale avfallsstasjonen uten hell, får håpe finnbonanzaen gir litt svar snart.

5. Bård

Bård
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Du må på haraldrud. Kombineres gjerne med en tur på biltema.:) Ps. Har også funnet co2tanker på haraldrud.:)

6. glennb

glennb
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

hva med dette?
    http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=41463297&searchQuery=

7. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Sendt epost angående kjøleskapet der, men får vel forsøke haraldrud. :) Av 8 meldinger, har jeg kun fått svar fra én bruker på finn.no

Hva med brobekk? Litt mer i mine trakter.

8. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Og jeg dreit meg ut, haraldrud er jo brobekk. Da går turen dit etter bryggselv i mårra.

9. Larzan

Larzan
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Da jeg trengte kjøleskap la jeg inn annonse på finn.no og fikk en haug svar. Jeg kunne ikke legge inn "Ønsket fått", så jeg måtte legge inn "Ønskes kjøpt" med 1,-.

10. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Forsøkt dette også nå. Får Speidelen i neste uke, og vil helst ha god kontroll på gjæring nå som varmen virkelig tar av. STC og alt er jo klart, mangler bare kjøleskapet.

11. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Da var ett kjøleskap i hus, skulle jo gjerne hatt enda et til lagergjæring, dog.

Del denne siden