• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ønskes kjøpt ut-200 eller lignede dings som gjør same nytta!

kevin

 
Endelig fått ordna meg ett lite skap til undergjæring. Mangler bare en måte å kontrolere trmperaturen på så er jeg i mål  ;D  så hvis noen har noe som kan brukes til det som de ikke trenger lengre si i fra  :)
 
Ebay har alt :) http://www.ebay.com/itm/220Vac-Microcomputer-Temperature-Controller-STC-1000-Kitchenware-with-sensor-/321260503282?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4acc9e40f2
 
Hvor vanskelig er det å koble en slik STC-1000 for en som kun har erfaring med å mekke høytalere for 10-15 år siden...?
 
Det er veldig enkelt å koble STC-1000, hvis du ikke har ledningsskrekk.
 

Vedlegg

  • STC1000_L.jpg
    STC1000_L.jpg
    35 KB · Sett: 572
Siebne skrev:
Hvor vanskelig er det å koble en slik STC-1000 for en som kun har erfaring med å mekke høytalere for 10-15 år siden...?

Jeg fikk hjelp fra en hyggelig medbrygger her på forumet til å koble opp min, så om du spør er det helt sikkert noen her på forumet som er villig til å hjelpe deg om det skulle være behov  :ilike:
 
Jeg har forresten en temp.styringsboks for mye og kan selge den hvis noen er interessert.
 

Vedlegg

  • 013.JPG
    013.JPG
    55,4 KB · Sett: 458
Stenumgard skrev:
Amarillo skrev:
Jeg har forresten en temp.styringsboks for mye og kan selge den hvis noen er interessert.
Hvor holder du til og hvor mye tar du for den? UT-200 eller STC-1000?

Det er en komplett styringsboks med STC-1000 som styrer to kontakter til kjøleskap og varme.
400 kroner?
Jeg bor på Oppdal og kan sende den, men som kjent er det ikke akkurat billig å sende pakker med Posten...
 
glennrlie skrev:
Bildet viser en STC-1000, så regner med det er en slik ;)
Haha, det har du aldeles rett i. Ser forøvrig ikke forskjellen på de to, men hvis jeg legger godviljen til så kan jeg vel skimte et eller annet i høyre hjørnet der.

Amarillo skrev:
Det er en komplett styringsboks med STC-1000 som styrer to kontakter til kjøleskap og varme.
400 kroner?
Jeg bor på Oppdal og kan sende den, men som kjent er det ikke akkurat billig å sende pakker med Posten...
Hvis du orker å finne ut hvor mye det cirka blir ved å sende med posten så kan vi ta det deretter. Ellers er jeg ofte i Trondheim så hvis du fremdeles har den da Tippeligaen starter igjen så kan jeg sende på en melding når jeg kjører oppover.
 
Så vidt jeg kan se skal Posten ha 150 kroner for frakten.
Så du får vurdere om du vil ha den nå, eller om du vil vente.

Det er ingen andre som har meldt sin interesse så langt ihvertfall.
 
Amarillo skrev:
Jeg har forresten en temp.styringsboks for mye og kan selge den hvis noen er interessert.


Solgt? Denne er komplett? Så det er bare å plugge kjøleskap i ene kontakten og varmekilde i andre?
 
Den er solgt ja. Men har en annen boks jeg kan selge hvis du er interessert.
Den er ferdig til bruk, bare å plugge inn kjøleskap og varme.
 

Vedlegg

  • 1185582_10152250506728396_26456382_n.jpg
    1185582_10152250506728396_26456382_n.jpg
    27 KB · Sett: 214
Tilbake
Topp