• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes lånt: 4 tappekraner

Eduard

Norbrygg-medlem
Jeg skal bli med på vinterfest med kolleger, og til anledningen har jeg brygget 4 øl. Så lurte jeg på om noen kunne lånt meg en tappeinnretning som har 4 kraner med koblinger til vanlige corneliusfat (NC / pepsi / Ball-lock), og som lett kan settes opp der ølet skal drikkes.

Da tenker jeg f eks på to tappetårn med to kraner hver, som kan festes til et bord eller en benk. Eller en annen kombinasjon av tappekraner som ikke krever at man skal sage hull i en bar eller lignende for at tårnet skal bli stående. Gjerne med drip tray! Jeg vil helst unngå å bruke picknicktaps eller kraner som kobles direkte på fat, så det er ingen alternativ.

Jeg kan hente kranene før torsdag 19. januar, og levere dem tilbake etter søndag 22. januar. Jeg har mulighet til å hente i Oslo/Akershus.
 
Du kan få låne mitt portable tappeprosjekt kalt "twin towers honkytonk style" med 2 stk perlick 575ss (? Den med creamerfunksjon).

Pent er det ikke, men j*vla tøft!
 
Hei Eduard,

Du kan låne den slepbare innretningen jeg har brukt på NM de siste årene.
Jeg har bare to kraner, men det er hull i boksen til fire, i tilfelle du får tak i et par til.


Minibar.jpg
 
Tilbake
Topp